Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3167673
Lizzy schreef: Whahahaha, ja precies dit! Je hebt het exact goed omschreven ;D ;D ;D

Nou, graag een filmpje van "Haku denkt vergiftigt te worden"  :biggrin2:
Binnen kort staat er als proef wilde eend op het menu, ik hoop dat hij het eet maar ik zal het voor de zekerheid filmen voor het geval hij zijn blik tevoorschijn toverd  ;)
#3167699
Hahahaha oh héérlijk die snoeten!

Oscar eet echt alles, behalve wilde eend. Spul in jasjes wordt niet gewaardeerd, maar wilde eend gaf bij hem precies die blik. Ik heb me toen blauw gelachen, als volledig ontaarde hondenmama  ;D

Gelukkig stond er ook een bak echt lekkers voor de spikkels klaar  :biggrin2:
#3167722
Ohhhhh, geweldig!  :2funny: :2funny: :2funny:





Precies zoals er door Moyra ook naar de bak gekeken wordt als er patrijs/fazant/kwartel in ligt.  :-[  Er zwerft hier op Bp nog wel ergens een foto van onderdelen die absoluut niet gegeten worden.  ;D
En dan wordt het eerst in één geheel aangeboden. Als het na een dag niet gegeten wordt gaat het in stukjes ergens doorheen. Faal.  :P


Gevonden!  :D
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg3053197
#3167742
Angelique schreef: Toen ik de 1ste keer fazant had dacht ik ook  :-X :-X :-X dat gaan ze niet vreten. Maar helaas, ze vinden het best lekker. Kun je nog met die stinkdingen gaan slepen ook  >:(
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Geweldige filmpjes Lizzy, die blik, echt onbetaalbaar! Geef ze toch eens lekker eten. :biggrin2: :biggrin2:

Maar heerlijk hoe ze zo lekker dat konijnenkarkas staat te kraken, zo hoort het :-*
#3167766
-Annemarie- schreef: Ohhhhh, geweldig!  :2funny: :2funny: :2funny:





Precies zoals er door Moyra ook naar de bak gekeken wordt als er patrijs/fazant/kwartel in ligt.  :-[  Er zwerft hier op Bp nog wel ergens een foto van onderdelen die absoluut niet gegeten worden.  ;D
En dan wordt het eerst in één geheel aangeboden. Als het na een dag niet gegeten wordt gaat het in stukjes ergens doorheen. Faal.  :P


Gevonden!  :D
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg3053197
Whahahaha, dit vond ze echt niet te pruimen ;D
#3167825
Lizzy schreef: Welnee :-*, ik wist dat het een risico was, dat ze ze waarschijnlijk niet gingen eten. Oh, als jouw hondjes ze wel eten, neem ik ze de volgende keer mee voor jou hondjes :)
Ik wil ze ook wel overnemen hoor..:)

Ik dacht ik ook een keer bij Rita vandaan had voor mijn honden en dat ging goed..:)
Laatst gewijzigd door *Marga* op vr 06 nov 2015, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#3167864
Extreme schreef: Ach arme spikkel, je zou haar bijna brokken gaan geven  :biggrin2:.
Gelukkig mocht ze kiezen en stond er een goed alternatief voor haar klaar.

Over de geur, is dat een wild geur?
Nee de hond van Lizzy zal geen ambassadrice worden voor je patrijzen nikedog  ;D ;D
daar ga ik wat aan doen :D :D :D :D
ik ga filmen hoe mijn wolven de patrijs eten
#3167876
Tja, daar sta je dan... Helemaal naar Rita om de perfecte barfhap te halen. Vervolgens met een knijper op je neus en beschermende handschoenen de darmen er via het poepgaatje uitgepeuterd. Een eerlijk stukje 'wild' in de bakken, en wat doen die verwende spikkels? "We lusten geen wild, we willen TAM konijn."
;D ;D ;D

Lily en Sergi lusten alles, ook de patrijsjes van Rita! (zonder darmen)
#3168575
Rakker geeft je spikkels geen ongelijk Lizzy :biggrin2: Patrijs, fazant, wilde eend, wild konijn........... das allemaal blehhhhhh.......... ik een fazant helemaal in ieniemie kleine stukjes geknipt, lekker groente er door, orgaan, hüttenkäse........... meneer vrat alles op, dacht ik, maar onder de rand van zijn etensbak lagen allemaal kleine stukjes uitgetufte fazant................ :P Toen heb ik het maar opgegeven, geen wild voor meneer, tam is een ander verhaal ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door