Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3166799
Tja, ik schrok er zo van, 50 zegels voor 1 mes, dat ik er maar niet aan begonnen ben...

Zo gek ook wel, bij die restaurant zegels ging het veel harder, 10 zegels voor een boekje. 50 vind ik gewoon echt wel erg veel. Wij doen meestal voor 40-50 euro boodschappen per week bij de lidl, en dan vaak tegen het weekend nog een bedrag van 10-20 bij een andere supermarkt, meestal de AH. Dat zet geen zonde naan de dijk.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3166801
Lang leve de Jan Linders!

Ik kom nooit meer bij de ah, altijd bij Jan Linders. Daar zijn de spaaracties ook nog eens heel leuk.
10 zegels plus 6,95 en ik had een hele mooie, rvs vleestang. Bij elke 10 euro 1 zegel.

Zo ook met de super kwaliteit grote ovenschaal. 10 zegels en iets van 8 euro bijbetalen.
De acties lopen altijd heel lang, dus je hebt altijd tijd genoeg om te sparen. Als er aan het einde producten over zijn en je vel is nog niet vol doen ze ook totaal niet moeilijk.
Door Lizzy
#3166806
eelke schreef: Tja, ik schrok er zo van, 50 zegels voor 1 mes, dat ik er maar niet aan begonnen ben...

Zo gek ook wel, bij die restaurant zegels ging het veel harder, 10 zegels voor een boekje. 50 vind ik gewoon echt wel erg veel. Wij doen meestal voor 40-50 euro boodschappen per week bij de lidl, en dan vaak tegen het weekend nog een bedrag van 10-20 bij een andere supermarkt, meestal de AH. Dat zet geen zonde naan de dijk.
Daarom zoeken we dus ook meespaarders :biggrin2:
Door Ike
#3166809
Lizzy schreef: Daarom zoeken we dus ook meespaarders :biggrin2:
Ja precies  :biggrin2: :biggrin2:

Als ik me het artikel goed herinner waarin ze aangaven hoe duur het wel niet was,
ging dat met name om het bestek.
Ik spaar voor de losse messen  :P

Maar weet je, ik heb ook de instelling zolang ik de zegels bij m'n boodschappen krijg spaar ik
ze op en zie wel hoe ver ik kom.
Ik ga er geen boodschap extra om doen  ;)
Door eelke
#3166857
Lizzy schreef: Daarom zoeken we dus ook meespaarders :biggrin2:
Ja dat klinkt wel logisch  :biggrin2: nou ik zal eens een poging wagen dan!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3166912
Ik spaar ook. Normaal doe ik er niet aan, maar ik ben gezwicht.
Ik wil zelf een Japans mes. Voor moeders een koksmes. En dan voor mezelf nog de dessertlepels en de snijplank.

Ik doe geregeld boodschappen bij de AH, maar het sparen achiet ook niet zo op hier. Ik ben nu halverwege de eerste kaart.
Gebruikersavatar
Door pike
#3166917
Eerlijk gezegd, als je weet wat een goed mes kost, dan kan ik me niet voorstellen dat deze messen enige kwaliteit hebben.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3166918
pike schreef: Eerlijk gezegd, als je weet wat een goed mes kost, dan kan ik me niet voorstellen dat deze messen enige kwaliteit hebben.
Ik wil ze aanschaffen om in de vaatwasser te knikkeren  :-[
Door Jantina
#3166941
pike schreef: Eerlijk gezegd, als je weet wat een goed mes kost, dan kan ik me niet voorstellen dat deze messen enige kwaliteit hebben.
Was ook zo met het kristal. Bleek slechte kwaliteit te zijn en zeker geen kristal.
Door Aprilsnow
#3167096
Jantina schreef: Was ook zo met het kristal. Bleek slechte kwaliteit te zijn en zeker geen kristal.
Het was dan ook kristalglas  ;)  Maar anyway, de glazen zien er mooi uit en drinken fijn. Bijkomend voordeel als er 1 sneuvelt is het niet zo'n drama als dat er een glas van dikke 20 euri tegen de grond aan kletst  :biggrin2:
pike schreef: Eerlijk gezegd, als je weet wat een goed mes kost, dan kan ik me niet voorstellen dat deze messen enige kwaliteit hebben.
Wat verwacht je van een mes van € 5  ???. Tenslotte krijg je de zegeltjes bij de boodschappen.
Zocht een mes waarvan het niet doodzonde is om in een blok halfbevroren vlees te kappen en snijden. Lijkt me mooi doel om deze messen op uit te proberen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3167100
pike schreef: Eerlijk gezegd, als je weet wat een goed mes kost, dan kan ik me niet voorstellen dat deze messen enige kwaliteit hebben.
nou je hebt aardig wat zegels en dus euro's nodig voor maar 1 mes  :P
voor alle messen heb je 300 zegels nodig dus al 3000 euro aan boodschappen in 3 a 4 maanden tijd, nou goed kerst zit ertussen dan doen mensen vaak een beetje gek, dus dat is haalbaar eventueel. Bij de meeste acties is het toch vaker net iets haalbaarder, dus of deze messen echt van slechte kwaliteit zullen zijn, geen idee, we zullen het horen zo gauw de eerste mensen een mesje bijelkaar gespaard hebben  :biggrin2:
Door Henny V.
#3167230
Lizzy schreef: Zouden die mensen bestaan? Die deze zegels niet willen??
::) Ik dus.
Had ze al in de prullebak liggen.
Ik heb hier 16 zegels voor de liefhebber liggen.
Weet niet hoe lang die actie loopt, wil nog wel even helpen met sparen.

roep maar wie ze wil.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door