Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3166112
Gewerkt, getraind en vermoeid. Nog 12 uur en 20 minuten wachten en dan dan dan is het eindelijk zo ver.

Vriezers herpakt en gezien dat de honden nog veel lekkers hebbend verwende beestjes zijn het.
#3166116
kira schreef: Gewerkt, getraind en vermoeid. Nog 12 uur en 20 minuten wachten en dan dan dan is het eindelijk zo ver.

Vriezers herpakt en gezien dat de honden nog veel lekkers hebbend verwende beestjes zijn het.
Dat wordt vast geen slapen vannacht.  Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3166151
Kim_S schreef: By the way...

Meneer_S heeft weer een baan(tje)  :groupwave2:
12 uur per week bij zijn oude werkgever. He-le-maal wat hij wil  :D

Er was taart  :biggrin2:
Oh, dat is geweldig nieuws!!  :D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3166211
Gefeliciteerd Kim!

In het kader vab jezelf blijven ontwikkelen vandaag les gehad van Tristan Tucker. Een uur en mijn hoofd zit helemaal vol met bergen nieuwe informatie. Ik kijk nu al uit naar les 2!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3166248
Kim_S schreef: By the way...

Meneer_S heeft weer een baan(tje)  :groupwave2:
12 uur per week bij zijn oude werkgever. He-le-maal wat hij wil  :D

Er was taart  :biggrin2:
Joepie! Wat goed!

OT: eindelijk de band van mijn step gerepareerd en een rondje met Oscar gestept. Niet heel ver, maar jeetje zeg, wat een verschil 2 maanden trainen al maakt! Het ging veel makkelijker, raakte veel minder buiten adem. Ga ik vaker doen. Oscar was ook echt super braaf, luisterde perfect. Zo trots op mijn kereltje!

Oh ja en we mogen hem even geen Stinker meer noemen. Ik heb, wegens toch wel enige stinkerij, hem vanmiddag met droogshampoo geneveld. Eer hij doorhad dat ik met een sprayflesje bezig was en het op hem kwam, had ie al mooi wat opgevangen. Helpt toch een beetje in de geurverspreiding  :biggrin2:.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door