Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3171509
Vandaag sta ik in de keuken. Morgen krijgt mijn mama visite en heeft gevraagd of ik gebak wil maken. Ik maak appeltaart van onze eigen appels en banaan/chocolade muffins. Ook heb ik de kookbeurt vandaag en ga ik nog spaghetti maken. Tussendoor brei ik mijn sok af. Ik ben een paar aan het breien als kerstcadeau.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3171514
Gisteravond opgeschrikt door Dinky die ineens vanuit het niets een epileptische aanval lijkt te hebben gehad. Nog nooit eerder meegemaakt en dachten echt dat ze het loodje legde  :'(
Straks dus nog langs de DA voor bloedonderzoek om te kijken of er een onderliggende oorzaak voor is.
Dan ook gelijk kijken of de witte vlek op de echo van de blaas nog zichtbaar is (wordt dus weer kaal buikje) want daar moeten we eigenlijk ook voor op controle (kon littekenweefsel zijn en ze had net operatie in blaas gebied achter de rug).
Pffff ben zo bang dat er iets ergs uit gaat komen  :'( Dat er ineens sprake blijkt te zijn van agressieve kanker ofzo die ook de aanval gisteravond heeft veroorzaakt. Wil haar niet kwijt, ze is pas 9 jaar  :'(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171578
dinky89 schreef: Gisteravond opgeschrikt door Dinky die ineens vanuit het niets een epileptische aanval lijkt te hebben gehad. Nog nooit eerder meegemaakt en dachten echt dat ze het loodje legde  :'(
Straks dus nog langs de DA voor bloedonderzoek om te kijken of er een onderliggende oorzaak voor is.
Dan ook gelijk kijken of de witte vlek op de echo van de blaas nog zichtbaar is (wordt dus weer kaal buikje) want daar moeten we eigenlijk ook voor op controle (kon littekenweefsel zijn en ze had net operatie in blaas gebied achter de rug).
Pffff ben zo bang dat er iets ergs uit gaat komen  :'( Dat er ineens sprake blijkt te zijn van agressieve kanker ofzo die ook de aanval gisteravond heeft veroorzaakt. Wil haar niet kwijt, ze is pas 9 jaar  :'(
Dat is flink schrikken ja. Wat een narigheid. Sterkte met dinky  :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3171584
F*ck de Jumbo. Mijn favoriete oh zo lekkere 4kazenvegaflapje vervangen door een eigenmerkkaasflap die er ongetwijfeld nog niet eens naast gelegen heeft.  En zo is het met alle wel lekkere vegaflappen gegaan daar, alles vervangen door eigen merk/ander merk, die genoorlijk matig is. zo wordt het natuurlijk nooit wat met mijn vegacarriere.  >:(
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3171586
Fijn, Pauline, dat Eddie weer thuis is!

Chips... Dinky89... sterkte met Dinky!

OT: vandaag toch nog maar even met de motor naar het werk in Den Helder geweest. Was niet ècht handig. Behoorlijk last van zijwind en windstoten. Maar gelukkig wel heelhuids heen-en-terug...  :biggrin2: Morgen maar weer gewoon met de auto...
Gebruikersavatar
Door kira
#3171600
Ronald schreef: Fijn, Pauline, dat Eddie weer thuis is!

Chips... Dinky89... sterkte met Dinky!

OT: vandaag toch nog maar even met de motor naar het werk in Den Helder geweest. Was niet ècht handig. Behoorlijk last van zijwind en windstoten. Maar gelukkig wel heelhuids heen-en-terug...  :biggrin2: Morgen maar weer gewoon met de auto...
Je hebt toch geen depressie? Morgen veilig de toet nemen hoor.

We zouden nu etend alleen vergat ik de oven aan te doen. Nog even wachten dus. Enige zorgen om Dame, hele dag nog niet bewogen en met eten klaar maken en mensen eten klaar maken en brood pakken voor de pillenronde kwam ze ook niet. Hopelijk enkel stijf door drie dagen uitgelaten te zijn en niet stuk. Ze is gewoon erg slecht maar tot op heden oh zo gelukkig dus zo lang ze iets beweegt en buiten kan poepen en plassen klagen we daar niet over.
#3171603
dinky89 schreef: Gisteravond opgeschrikt door Dinky die ineens vanuit het niets een epileptische aanval lijkt te hebben gehad. Nog nooit eerder meegemaakt en dachten echt dat ze het loodje legde  :'(
Straks dus nog langs de DA voor bloedonderzoek om te kijken of er een onderliggende oorzaak voor is.
Dan ook gelijk kijken of de witte vlek op de echo van de blaas nog zichtbaar is (wordt dus weer kaal buikje) want daar moeten we eigenlijk ook voor op controle (kon littekenweefsel zijn en ze had net operatie in blaas gebied achter de rug).
Pffff ben zo bang dat er iets ergs uit gaat komen  :'( Dat er ineens sprake blijkt te zijn van agressieve kanker ofzo die ook de aanval gisteravond heeft veroorzaakt. Wil haar niet kwijt, ze is pas 9 jaar  :'(
Dat is schrikken ja, veel sterkte voor Dinky. :-*
Angelique schreef: F*ck de Jumbo. Mijn favoriete oh zo lekkere 4kazenvegaflapje vervangen door een eigenmerkkaasflap die er ongetwijfeld nog niet eens naast gelegen heeft.  En zo is het met alle wel lekkere vegaflappen gegaan daar, alles vervangen door eigen merk/ander merk, die genoorlijk matig is. zo wordt het natuurlijk nooit wat met mijn vegacarriere.  >:(
Altijd heel vervelend ja, ze halen altijd vanalles uit het assortiment. Maar vega worden wordt toch niet verplicht als mod zijnde? ::) :biggrin2: :biggrin2:

Ronald, morgen gewooon de toet pakken met dit soort weer hoor. :-*

Een dikke knuffel voor Dame, hopelijk is het stijfheid. :-*

Hier hard aan het werk geweest, nu even pauze en dan nog even verder werken.
Vanmorgen wel heerlijk naar het bos geweest met de zwarte krullenbol, daarna was hij nog zwarter. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3171606
Net terug van de DA en echo was blijkbaar niet goed doorgekomen dus daar was nu geen tijd voor. Wel bloed afgenomen en hopen dat daar niets uit komt. Zelf lijkt ze weer gewoon de oude. Zolang het niet enorm lang is of niet heel vaak (minder dan 1 keer in de maand) doen ze er niets aan omdat de middelen dan erger zijn dan de kwaal. Wel valium meegekregen voor het geval het langer dan 5 minuten duurt. Nu gewoon duimen dat het niet vaker voor zal komen.
Dinky vond het niet zo grappig dat we op de terugweg door de regen moesten  ::) kwamen toch paar druppels door het mandje heen maar eenmaal thuis was het weer goed  :) Nu dus vooral los proberen te laten en bloeduitslagen afwachten (waar meestal niets uit komt).Wel weer stuk rustiger doordat da nuchter was en helder uitlegde waardoor we een eventuele volgende keer ook beter kunnen handelen.

@angelique: komt mij bekend voor van de jumbo, zodra ze kans zien wordt het huismerk. Zo zijn de afbakbroodjes ook bijna allemaal huismerk geworden hier.
Door Pluto
#3171626
Ronald schreef: Fijn, Pauline, dat Eddie weer thuis is!

Chips... Dinky89... sterkte met Dinky!

OT: vandaag toch nog maar even met de motor naar het werk in Den Helder geweest. Was niet ècht handig. Behoorlijk last van zijwind en windstoten. Maar gelukkig wel heelhuids heen-en-terug...  :biggrin2: Morgen maar weer gewoon met de auto...
Nu zou ik kunnen zeggen............







































en dat doe ik dus ook:



















I TOLD YOU SO!

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ;) ;) ;)
Door Martine-Tom
#3171703
Pfoe, Tom rukte zondag zn teennagel eraf, eergister het idee dat het ging ontsteken omdat hij zijn poot gewoon echt niet wilde belasten. Dik gesmeert net mesitran en er kwam toch een hoop zooi uit! Ik was al klaar om naar de da te gaan gister, en zomaar ineens sprong ie van bed, liep de trap af en wilde zelfs met vriendjes lopen en spelen, vandaag zet de stijgende lijn gzd door!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3171707
Fijn dat het mee lijkt te vallen Martine!

Dinky blijft toch een beetje raadsel dus DA overlegt vandaag met internist. Uit het bloedonderzoek kwam naar voren dat organen allemaal netjes waren. Alleen witte bloedlichaampjes en rode bloedcellen waren verlaagd als ik het goed begrepen heb (leucocyten, neutrofielen en hematocriet waren verlaagd). Vandaag wordt ik dus weer terug gebeld.
Ondertussen is Dinky gewoon weer de oude gelukkig. Hoop dus dat er niets engs uit het overleg met de internist komt....

Nu maar weer hard aan het werk.
Door Nynke
#3171759
Martine-Tom schreef: Pfoe, Tom rukte zondag zn teennagel eraf, eergister het idee dat het ging ontsteken omdat hij zijn poot gewoon echt niet wilde belasten. Dik gesmeert net mesitran en er kwam toch een hoop zooi uit! Ik was al klaar om naar de da te gaan gister, en zomaar ineens sprong ie van bed, liep de trap af en wilde zelfs met vriendjes lopen en spelen, vandaag zet de stijgende lijn gzd door!
:thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup:

Beterschap voor Dinky !!


OT: Drukke ochtendrit gereden, delen van Rotjeknor gezien waar ik nog nooit geweest was  :P :P :P.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door