Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3163046
Heel mooie foto en wat fijn dat je met zoveel plezier en trots op je huwelijksdag kan terugkijken.
veel geluk en liefde voor alle komende jaren :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3163070
prachtige foto's! Het geluk spat er vanaf.......... dat jullie maar heel lang gelukkig mogen zijn met elkaar :-* :-* :-* En ja, de jurk is echt prachtig, manlief ziet er ook mooi uit, maar jah, de jurk trekt wel de aandacht :biggrin2: :-* Die 1e foto is briljant, alles waar jullie voor gaan staat op 1 foto!!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3163088
Riek schreef: Wat  zien jullie er prachtig uit. De liefde spat ook van de foto.

Wat heb je trouwens een mooie omslagdoek om. Zelf gehaakt?
Nee, zelf uitgezocht. Maar ben er echt blij mee want die kan ik gewoon doordragen. En hij is echt heeeeerlijk warm!
Door M0ppie
#3163092
Wat een mooie foto  :)

Heel erg gefeliciteerd!! 

Fijn dat het zo'n mooie dag voor jullie was en wat een mooie jurk had je aan. Jullie zagen er allemaal toppie uit.
En wat deed Nelson het goed als bruidsjonker  ;) Knap hoor :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3163155
Wat een prachtige foto's!! Helaas zelf afwezig geweest op BP maar wel aan jullie gedacht  ;)
Fijn dat alles nog goed lijkt gekomen te zijn, veel geluk samen!!  :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3163164
Geweldig fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad na alle problemen en moeilijkheden die zich voordeden in de voorbereidingen.. En wat een mooie foto's! Ik wens jullie nog veel geluk, samen, met de hond, met de poesjes en met de paarden.    ;)
Gebruikersavatar
Door joel
#3163199
Jullie zien er prachtig uit!!! En na deze prachtige dag komen nog mooiere dagen!!
Door Danny
#3163233
Oh prachtig zeg! Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3165231
Nou, het duurde even, maar ik heb het filmpje gehad van mijn mooiste herinnering van de trouwdag.
En ik plaats hem ook gewoon hier, omdat ik er eigenlijk stiekem best een beetje trots op ben. Man man man wat was ik zenuwachtig. En ik heb mezelf heel wat malen afgevraagd wat ik mezelf nou eigenlijk op de hals had gehaald. Manlief wist van niets.

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door