Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3159897
[quote="Lizzy"]
Ik heb geen hernia :). En ik ben eerst bij de HA geweest.

Wij willen inderdaad eerst de loopband proberen. Dat lijkt ons voor nu het verstandigst. En omdat Debbie zo ongeveer om de hoek woont, lijkt het ons best zinnig om die eerst te proberen! Dus Debbie, als het nog steeds mag: houden wij ons zeer aanbevolen! Hoe lang zouden we 'm mogen lenen? Ik denk dat we sowieso het beste kunnen wachten totdat ze loops zijn.

En Kaszi, mocht de mensenloopband 'm nou niet worden, mogen we dan die van jou op komen halen? (dat zal Leo dan doen want ik kan momenteel nog geen 15 minuten in de auto zitten)?

Jullie zijn schatjes allemaal :-*
[/quote]

Nou dat is al heel fijn, dat je geen hernia hebt.
Zoek anders eens goede masseur op. 1 die ook kan dry-needlen en bindweefsel- en drukpuntmassage kan. Zo'n man heeft mij van mijn klachten afgeholpen toen ik van de pijn in mijn nek mijn hoofd en armen niet meer kon bewegen en sterretjes zag van de hoofdpijn. Ik heb 3 maanden dicloflenac geslikt, was 4 keer bij de osteo geweest en het hielp nul komma nada. Ging naar de masseur op advies van een vriendin, en na 2 behandelingen was ik van de pijn af. Weer 2 behandelingen later zat ik lekkerder in mijn vel dan ooit. Hij heeft ook met een soort steen zitten schrapen. Ik was bont en blauw maar wel van mijn klachten af!
#3159904
[quote="Hope"]
Nou dat is al heel fijn, dat je geen hernia hebt.
Zoek anders eens goede masseur op. 1 die ook kan dry-needlen en bindweefsel- en drukpuntmassage kan. Zo'n man heeft mij van mijn klachten afgeholpen toen ik van de pijn in mijn nek mijn hoofd en armen niet meer kon bewegen en sterretjes zag van de hoofdpijn. Ik heb 3 maanden dicloflenac geslikt, was 4 keer bij de osteo geweest en het hielp nul komma nada. Ging naar de masseur op advies van een vriendin, en na 2 behandelingen was ik van de pijn af. Weer 2 behandelingen later zat ik lekkerder in mijn vel dan ooit. Hij heeft ook met een soort steen zitten schrapen. Ik was bont en blauw maar wel van mijn klachten af!
[/quote]

Dat zou ik ook eens proberen ja . Of acupunctuur . Weet je wat de pest is met rugpijn ? Onbewust komt er misschien wel teveel spanning in de rug
En dry -needling of acupunctuur is al zo ontspannend
#3159919
[quote="BusKay"]
Lizzy... al eens aan zwemmen gedacht?? Aan wat baantjes trekken of bijv. aquajogging zijn nog maar weinig rugpatiënten gestorven....
[/quote]

Ja, heb ik gedaan maar helaas pindakaas, ik kan alleen op mijn rug zwemmen. Op mijn buik trekt mijn rug teveel hol en floept m'n tussen wervel weer.

Ik weet het, je gaat er ook niet aan dood, maar het is wel lastig.
#3159928
[quote="Lizzy"]
Ik heb geen hernia :). En ik ben eerst bij de HA geweest.

Wij willen inderdaad eerst de loopband proberen. Dat lijkt ons voor nu het verstandigst. En omdat Debbie zo ongeveer om de hoek woont, lijkt het ons best zinnig om die eerst te proberen! Dus Debbie, als het nog steeds mag: houden wij ons zeer aanbevolen! Hoe lang zouden we 'm mogen lenen? Ik denk dat we sowieso het beste kunnen wachten totdat ze loops zijn.

En Kaszi, mocht de mensenloopband 'm nou niet worden, mogen we dan die van jou op komen halen? (dat zal Leo dan doen want ik kan momenteel nog geen 15 minuten in de auto zitten)?

Jullie zijn schatjes allemaal :-*
[/quote]

Die mag Leo dan zeker komen halen.
#3159974
[quote="Lizzy"]
Ik heb geen hernia :). En ik ben eerst bij de HA geweest.

Wij willen inderdaad eerst de loopband proberen. Dat lijkt ons voor nu het verstandigst. En omdat Debbie zo ongeveer om de hoek woont, lijkt het ons best zinnig om die eerst te proberen! Dus Debbie, als het nog steeds mag: houden wij ons zeer aanbevolen! Hoe lang zouden we 'm mogen lenen? Ik denk dat we sowieso het beste kunnen wachten totdat ze loops zijn.

En Kaszi, mocht de mensenloopband 'm nou niet worden, mogen we dan die van jou op komen halen? (dat zal Leo dan doen want ik kan momenteel nog geen 15 minuten in de auto zitten)?

Jullie zijn schatjes allemaal :-*
[/quote]

Hij staat hier momenteel aardig werkeloos (zijn nu veel fietsen en canicrossen). Dus geef maar een gil wanneer je hem wil ophalen ;) mag hem ook wat langer lenen hoor ;)
Laatst gewijzigd door DebbieV op do 08 okt 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
#3160039
[quote="Lizzy"]
Sterkte met je mams in het ziekenhuis :-*

Ik hoor het graag, welk merk zij heeft!
[/quote]


Dankjewel Lizzy.
Rugpijn is mooi prut en heel lastig om mee om te gaan.
Ik heb nog eens gekeken en er zijn scoots waar je voor extra brede banden kan kiezen en ook die een geveerde stoelpoot hebben als optie.
Ik denk dat ik daar over ook maar eens met de wmo ga praten, denk dat het dan stukken beter gaat met rijden.

Bij mij werkt de osteopaat het beste. Ook accupunctuur, manuele therapie enz enz gehad. Maar de osteo weet het ontspanknopje veel beter te vinden.
Ik probeer minimaal 2 keer per week in het extra verwarmde bad te zijn. Zwemmen lukt niet altijd, maar badderen en drijven helpt ook. Al is het maar voor de rest van mijn lijf.
Heel veel sterkte xxx
#3165934
Lizzy schreef: Tot op heden hebben we de lopende band niet nodig, Godzijdank. Toetie gedraagt zich voorbeeldig, ondanks de veel mindere beweging die ze krijgt door mijn rug (waarmee het nog steeds uien gaat) en vanwege haar loopsheid! Ze dollen ontzettend veel met elkaar en rijden de Godganse dag op elkaar dus daar zullen ze wel moe van worden ::) :biggrin2:
Dat is dan weer het voordeel van een roedel :)
Sterkte met je rug ! xxx
#3165943
Ik heb alleen de begin-posts gelezen, dus als m'n reactie mosterd na de maaltijd is..
Is hydrotherapie een optie voor jouw honden? Voor 35 euro per keer, kunnen ze aquatrainen. Zijn ze alles bij elkaar een uur zoet en dat ze daarna enkele dagen rustig aan doen is alleen maar prima & lekker. Loopsheid is geen bezwaar, want het water gaat na de training weg.
Zie voor mer info http://elmabakker.nl/ en http://hydrotherapiehond.nl/
#3166228
Lizzy schreef: Tot op heden hebben we de lopende band niet nodig, Godzijdank. Toetie gedraagt zich voorbeeldig, ondanks de veel mindere beweging die ze krijgt door mijn rug (waarmee het nog steeds uien gaat) en vanwege haar loopsheid! Ze dollen ontzettend veel met elkaar en rijden de Godganse dag op elkaar dus daar zullen ze wel moe van worden ::) :biggrin2:
Ha ha dat is even een gelukkie dan ;)
Als ik 's morgens niet anderhalf uur tegen een warmtekussen op de heetste stand ga aanzitten kan ik de hele dag niets vanwege mijn rug.(slijtage tussenwervelschijven) Misschien is dat ook iets voor jou.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door