Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3158240
hannabelgje schreef: Zoë kan geen traplopen en heeft dus niet zelf de keuze. Ik heb een trap die niet geschikt is voor corgi's. Voorlopig moet ze maar gewoon mee naar boven dan.
Misschien net als bij een pup trainen naast bed en dan steeds opschuiven.
Door hamada
#3158252
Hier valt op dat als ze de zekerheid van het boven slapen hebben, ze niet zo opdringerig zijn.
Behalve Sam die in de winter steeds probeert onder de dekens te kruipen :-X
Daarom krijgt hij als het koud is een trui aan :biggrin2:
Door Lil
#3158322
hannabelgje schreef: Ach het zal vast wel gaan wennen een hond in bed. Afbeelding
Ik zweer het je: nee dat gaat niet wennen... serieus niet.
Door jasmijn
#3158398
Lil schreef: Ik zweer het je: nee dat gaat niet wennen... serieus niet.
Niet waar ligt er echt aan hoe groot de hond in kwestie is  ;)
Door Lil
#3158412
jasmijn schreef: Niet waar ligt er echt aan hoe groot de hond in kwestie is  ;)
Nou de kat vind ik al 5 keer niets en die is echt niet groot. Je hebt dan ook haren in bed en echt mijn hele huis ligt van boven tot onder onder de haren, maar mijn bed svp toch niet.
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3158443
jasmijn schreef: Niet waar ligt er echt aan hoe groot de hond in kwestie is  ;)
Klopt  :biggrin2: Van de drie k*tblaffertjes mag er maar één in bed. Ook omdat zij als enige niet verhaart want inderdaad: anders heb je een bed vol haren en dat wil je echt niet.
Maar ook omdat het anders gewoon te vol wordt. Ik wil me wel normaal kunnen omdraaien en strekken... Zelfs met die ene heb ik bijna elke nacht al mot, omdat vreemd genoeg overdag zij mijn hand onder de deken als speelkameraadje ziet, maar 's nachts mijn been dat beweegt elke keer opnieuw met een grote gil (als ze diep in slaap is) of met een grauw en hap (als mevrouw alert is) als een indringer beschouwt...  ???
Maar ja, ze is zo lief... en klein... en kouwelijk... :shy: :-*
Gebruikersavatar
Door cath
#3158461
hamada schreef: Voor je het weet kun je niet meer zonder :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
kan je dan wel slapen met een kat in bed?
Ik vind 1 kat in mijn bed al lastig, ik ben een slechte slaper en snel  wakker, als ze dan op mij kruipt en begint te spinnen
en likjes te geven ben ik natuurlijk  weer wakker. 
Maar ja ze is zó lief dat  ik het  niet over mijn  hart om ze uit de kamer te zetten. . ;)
Maar ja de  nachtrust is dan zeker verstoord.
En als die op je bed liggen, kan je ook niet goed bewegen he.
Door hannabelgje
#3158487
Ik heb jaaaaaaren geslapen met katten op bed. Dat was nooit een probleem. Hond is toch anders. Zoë is veel beweeglijker 's nachts. Die gaat vaak verliggen.
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3158580
Ik vind het juist heerlijk! En door de haren stofzuig ik het bed dagelijks, waardoor ik minder last heb van mijn huisstofmijtallergie.
Kimo ligt echt tegen me aan, als ik zonder m moet slapen gaat dat echt moeilijker.
Door Martine-Tom
#3158586
Ik slaap juist slecht zonder dier op bed :biggrin2:
Tom ligt op bed, mn katten deden dat ook, logeer honden en katten gesproken ook, gezellig hoor!
Tom ligt strak tegen mn rug, En als ik teveel beweeg of m zat ben steunt en kreunt ie een keer en verkast naar de andere matras (180x200 bed). Ik heb al sinds 1992 honden op bed dus weet niet beter ;)
Als ik ergens logeer zonder Tom leen ik altijd een hond of kat van het logeeradres (ken gelukkig geen mensen zonder dieren :biggrin2:

Ik denk datvje altijd nog beter slaapt met hond op bed, als met een jankende hond dienje halfweg nog eens op moet gaan halen...en ik denk echt datbje er wel aan went, succes!
Door hannabelgje
#3158597
Wel een beetje jammer dat ze vindt dat we in het weekend ook gewoon om 6 uur op moeten staan
Ik heb haar om 6 uur naar beneden gebracht en ze is braaf stil gebleven.
Door hamada
#3158627
Doen ze hier als we op vakantie in Zweden zijn. Zo van: jaaaah, we gaan plezier maken :biggrin2:. En dan loop je dus om 7.00 door het bos. 8) Maar met slecht weer en hier in Nederland meestal hebben ze geleerd om ook uit te slapen in het weekend.
Zal Zoe ook vast wel leren ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3158645
Hier lag ik met Rakker in een 1 persoonsbed.......... nu met Laddy erbij heb ik een twijfelaar (140x200) en dat slaapt een stuk aangenamer :biggrin2: Rakker kruipt onder het dekbed als hij het koud krijgt, Laddy ligt bovenop het dekbed, vaak met zijn kop op mijn benen en halfweg de nacht wordt er blijkbaar gewisseld, dan ligt Laddy boven bij mijn hoofd, heerlijk tegen mijn rug aan....... heb gelijk een kacheltje :biggrin2: Ik vind het heerlijk die 2 boeven bij mij te hebben. Voor we gaan slapen nog even lekker knuffelen en dan draai ik me om en dan weten ze dat ik ga slapen........ :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door