Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3153385
chery schreef: Helaas weet ik wat je door maakt. Onze dame leefde ook in reserve tijd. Ik heb een paar keer op het punt gestaan haar te laten gaan en dan ging het weer beter. Tot 3 weken(alweer) terug, tekn was het duidelijk, ik zag het, voelde het en merkte het. Het was klaar...... En gek genoeg hoe moeilijk ook kwam er een rust over me heen. Natuurlijk het verdriet, maar toen het moment daar was, was ik compleet rustig. Heb er bewust voor gekozen haar thuis te laten gaan en dat was heel fijn. Heel veel sterkte.....
dit had mijn tekst kunnen zijn.......ik had voor Flodder de afspraak gemaakt voor de volgende dag en die avond was ze heel jolig....net of voor haar ook de druk van de ketel was......
Door Borke
#3153407
Het is zo mooi dat je voor een dier wel die keuze kunt maken, maar zo ontzettend moeilijk om het te doen. Hoe ver wil je gaan, wacht je niet te lang en dan is daar opeens weer zo'n opleving en al die twijfel.

Maar toch Ellen, als het moment daar is dan weet je het...
Geniet samen zo lang als jij het wijs vind, hoe moeilijk die laatste keren ook zijn meis, nu heb je ze nog... dus geniet er van  :-*

Goed te zien hoe je er over schrijft, schrijf het van je af.
Het raakt me wel heel diep, ik herleef met jouw teksten al die laatste periodes met dieren die ik los moest gaan laten, het ergste nog mijn lieve Borke nu alweer 4 jaar geleden,

Het is waar, die vreugde van die pup, die band die je samen ontwikkelt tijdens het trainen, die loyale trouw en dan leven naar dat afscheid... honden leven gewoon te kort.
:bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door