Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3152851
Angelique schreef: Kan me er iets bij voorstellen  :-X  (moest wel lachen om je te kleine handdoekje  :biggrin2: )
Ja dat was nogal lullig, dat handdoekje. Het verbaasd me eigenlijk nog wel dat ik niet gewoon de straat over ben gered, maar toch eerst weer naar binnen ben gerend om een broek aan te schieten.

BusKay schreef: Tis wel enne fraaie hè....  :) :)

Maar ik ben blij dat die van ons toch 1 op 16 haalt...

daar hebben we ons dieseltje voor inderdaad :) de chevy is voor de sier  :biggrin2:

Je zult ook maar nodig moeten hè!!  ;D ;D Dit houd de spanning erin....  :D :D
Nou inderdaad. Kleuwtehond. Op zich was het bij Gijs al wel zo dat het nooit eens saai is hoor, daar hoeft ie zulke acties niet om te doen  ::) vannacht mochten we er ook nog een keer uit omdat ie nog eens moest.
Door BusKay
#3152870
eelke schreef: Ja dat was nogal lullig, dat handdoekje. Het verbaasd me eigenlijk nog wel dat ik niet gewoon de straat over ben gered, maar toch eerst weer naar binnen ben gerend om een broek aan te schieten.

Je zou wellicht de krant gehaald hebben... :biggrin2: :biggrin2:

Nou inderdaad. Kleuwtehond. Op zich was het bij Gijs al wel zo dat het nooit eens saai is hoor, daar hoeft ie zulke acties niet om te doen  ::) vannacht mochten we er ook nog een keer uit omdat ie nog eens moest.
Gebeurd ons ook ooit... maar dan komt het er meer aan de voorkant uit...  ??? ???
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3152879
Winkelen met mijn moeder en bij de auto een Oscar die lekker ligt te slapen aantreffen. Héérlijk, hij heeft zijn vertrouwen weer terug na de rotweek met mijn vader.

Nu lekker chillen, we hebben zwaar geluncht, dus moeten even uitbuiken  ;D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3152902
Vanmorgen autootje gekocht voor zoonlief  8) Ik als auto leek heb me in de materie verdiept en het is een zwarte Kia Picanto uit 2006 geworden. Proefritje was zo leuk! Mijn kleine jochie kan gewoon autorijden  :o
Gebruikersavatar
Door kira
#3152905
Paard en beer gewassen en plantsoen dienst gedaan. Vanavond verplicht ergens happen maar de kaart ziet er goed uit. Heb laarzen paar 18 uit de kast gehaald, die heb ik klaarblijkelijk nog nooit aangehad gezien de inhoud. Ze zijn wel leuk hoop dat ik vanaf de P het restaurant haal gezien de enorme hak. Neem wel Eem grote handtas mee waarin een paar gympen kunnen voor het geval dat......
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3152909
Mieke L. schreef: Vanmorgen autootje gekocht voor zoonlief  8) Ik als auto leek heb me in de materie verdiept en het is een zwarte Kia Picanto uit 2006 geworden. Proefritje was zo leuk! Mijn kleine jochie kan gewoon autorijden  :o
Kia's zijn cool...vooral zwarte  :biggrin2: handig hoor zo,n kind met rijbewijs. Stom genoeg kan ik me er niks bij voorstellen dat je bieden geen rijbewijs hebt. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3152910
Angelique schreef: Ow dear  :-X
hij liep de tuin in, kwam mankend terug, gaat zitten bijten op zn achterpoot en tuft zo een wesp uit, angel zat nog in zn poot :o
Hij was ff flink aan het shaken maar loopt ee gewoon op en poot word ook niet dik dus het valt gelukkig mee!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3152912
Martine-Tom schreef: hij liep de tuin in, kwam mankend terug, gaat zitten bijten op zn achterpoot en tuft zo een wesp uit, angel zat nog in zn poot :o
Hij was ff flink aan het shaken maar loopt ee gewoon op en poot word ook niet dik dus het valt gelukkig mee!
Gelukkig dan maar dat hij al in de poot gestoken had. Wespensteken doen best zeer, dus kan me dat shaken wel goed voorstellen  :-X
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3152926
Angelique schreef: Kia's zijn cool...vooral zwarte  :biggrin2: handig hoor zo,n kind met rijbewijs. Stom genoeg kan ik me er niks bij voorstellen dat je bieden geen rijbewijs hebt. Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder  :biggrin2:
:biggrin2: Je richt je leven erop in. Ik werk op 5 minuten fietsen, woon vlak bij winkels etc. En Rudi is ook bezig met lessen nu dus misschien wordt het nog wat met ons  8)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3152984
Balen Hanna... Heb je werk, moet je nog meer werken om je rekeningen te kunnen betalen!

Wat een schrik Eelke! Gijsjes blijven aparte honden, hè?  ::)

Mooi Plien! Weer een crea-bea-actie?

OT: Motortocht gemaakt door het prachtige Friese land. Genieten! De hele dag prachtig mooi motorweer. En nu zit ik binnen. En het regent  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door