Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3161462
zurca schreef: Even een "facebookvraagje" :-[
Als ik bij een bericht, of in mijn geval een foto, die gedeeld is door 1 van mijn vrienden de privacy zet op "iedereen mag dit zien" dan is dat toch alleen voor dat bericht en niet gelijk voor alles op mijn tijdlijn?
Controleer dan wel nog even het volgende wat je plaatst...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3161513
Angelique schreef: Oww dooie toet  :( shit zeg. Nah, het waait niet weg zeg maar  :biggrin2:
Er is al wel een andere toet ( :D) maar die heeft geen trekhaak.
Duurt effe dus.
Maar ik verlos je graag van wat appeltjes hoor! Of moeten die ook met de aanhanger?  :biggrin2:
Door Pluto
#3161533
kira schreef: Kleine beer heeft de afgelopen drie weken heel veel gezwommen en heeft nu ernstige honger. Ze begon net aan het bakje kantoorbenodigdheden als nietjes plakband etc, maar afgenomen en er extra eten in gestopt. Lastig altijd bij haar ze is zo dik en zo dun. Verder zijn we hier druk en zien we uit naar vijf vrije dagen, even heerlijk geen haast maken. Verder waardeer ik dit weer zeer, lekker om te wandelen met enkel een trui aan.
Nou ben ik verre van preuts en al helemaal geen koukleum, maar uhmmmm, brrrrrrrr!
:cold: :cold:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3161539
Nou hier is het koud en daarnaast nog een zeiknat  :-X En nee het is geen hondenweer, hoe komen ze toch bij die uitdrukkig!  ::) Honden vinden dat ook niet leuk (en baasjes al helemaal niet)

Gister was er ook zo een ijzig koude wind, had ik me op verkeken  :cold:

dus wat we gaan doen vandaag ... hmm veel clickeren ipv wandelen

boodschapjes doen

en eh nog wat verzinnen
Door BusKay
#3161543
Angelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.  ::) :biggrin2:
Gewoon langs de weg zetten met een glazen pot erlangs en een bord € 0,75 per kilo.
Het probleem lost zich dan vanzelf op...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3161546
BusKay schreef: Gewoon langs de weg zetten met een glazen pot erlangs en een bord € 0,75 per kilo.
Het probleem lost zich dan vanzelf op...
Mijn buur heeft bakken vol langs de weg staan....gratis...en tenzij de herten en ander gespuis ze opvreten lijkt het probleem zich maar heel langzaam op te lossen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3161557
Angelique schreef: Mijn buur heeft bakken vol langs de weg staan....gratis...en tenzij de herten en ander gespuis ze opvreten lijkt het probleem zich maar heel langzaam op te lossen  :biggrin2:
*Plant ritje naar het Wissche deze week*  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3161560
Angelique schreef: Afgezien van appeltaart hou ik helemaal niet van appels.  ::) :biggrin2:
Als je nu echt heul veul hebt? Misschien dat je een voedselbank er bij mee kunt maken? (is maar een ideetje natuurlijk  ;) )
Door eelke
#3161576
Kaio schreef: oo ik heb een paar appels uit de tuin van mijn ouders, erg lekker!!!
Ben normaal een granny fan, maar deze goldens en jonagolds zijn ook erg lekker
:-\

Zo paardje verzorgt en rondje bos gedaan. Kan iemand die Beer vertellen dat ie gewoon normaal kan lopen? Nu doet ie vanuit vliegende vaart zijn rechter voorpoot onder zich trekken, om zich over zijn schouder heen op zijn rug te laten vallen en in de blaadjes te gaan liggen rollen. Niet handig met flexlijnen en vor je voeten enzo. Nu het kacheltje aangezet, die kan zijn best wel weer gaan doen de komende tijd.
Door BusKay
#3161578
Kaio schreef: Hmmmm kan iemand uitleggen waarom het tv-beeldscherm ook afgezocht moet worden tijdens zoekspelletjes ?
En dan wel door de grootste kwijlebak van de 3?  ::)
Hij was vast niet aan het zoeken.... hij maakte het scherm schoon  ::) ::)
Door BusKay
#3161580
Angelique schreef: Mijn buur heeft bakken vol langs de weg staan....gratis...en tenzij de herten en ander gespuis ze opvreten lijkt het probleem zich maar heel langzaam op te lossen  :biggrin2:
Appelcider... hippp... appelcorn... hmmpp...  :cry2: :cry2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door