Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3157866
Kaela schreef: Ja en al helemaal fijn dat het een lange rit voor niets scheelde  ;D
Dat is misschien nog wel het fijnste  :2funny:

Wat is het toch geweldig weer vandaag! Echt genieten
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3158391
Pffff... Even klagen hoor!!  :rant:

Even niet blij met mezelf, afgelopen 3 weken elke week 1 sollicitatie gestuurd, afgelopen zondag helemaal blij, wel 3! vacatures, dus op mijn vrije dag ga ik meteen brieven schrijven, staan ze allemaal maar tot 1 oktober open...
Hoe kan ik nou binnen een week solliciteren als ik ook nog 'gewoon' werk?  :-\ >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158405
Fenixjuh schreef: Pffff... Even klagen hoor!!  :rant:

Even niet blij met mezelf, afgelopen 3 weken elke week 1 sollicitatie gestuurd, afgelopen zondag helemaal blij, wel 3! vacatures, dus op mijn vrije dag ga ik meteen brieven schrijven, staan ze allemaal maar tot 1 oktober open...
Hoe kan ik nou binnen een week solliciteren als ik ook nog 'gewoon' werk?  :-\ >:(
Multitasken  :P
Door eelke
#3158408
Hier ook niet te best. Erg ziek paard.  :-X dampig, bronchitis, en het is maar de vraag of ze het haalt. Ik kom er niet veel meer, en het is eigenlijk meer het paard van mijn zusje geworden, maar toch... :-\ weet ook even niet zo goed wat ik er mee moet nu.

Dan in de categorie klein leed; mijn anwb laarzen zijn compleet uitgescheurd. Nu loop ik al een weer op mijn rubberen goedkope regenlaarsjes. Net langs de winkel geweest, maar niks fatsoenlijks vervangends te koop. En ze liepen zo fijn  :(

Categorie klein geluk; nieuwe bril uigezocht, meteen mijn ogen laten meten ivm lenzen, want met de vorige kan ik niet achter de computer en lezen enzo, er is hoop! Maar dan moest ik wel maandlenzen. Kan alleen per half jaar besteld worden, 100,-. Toch een bedrag om iets te proberen... kom ik net via internet een webshop tegen die ze ook per kwartaal verkoopt, ben nu met korting 27,- kwijt en dan worden ze gratis thuis bezorgd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158409
eelke schreef: Hier ook niet te best. Erg ziek paard.  :-X dampig, bronchitis, en het is maar de vraag of ze het haalt. Ik kom er niet veel meer, en het is eigenlijk meer het paard van mijn zusje geworden, maar toch... :-\ weet ook even niet zo goed wat ik er mee moet nu.


shit zeg  :( lastig en moeilijk  :-\

Dan in de categorie klein leed; mijn anwb laarzen zijn compleet uitgescheurd. Nu loop ik al een weer op mijn rubberen goedkope regenlaarsjes. Net langs de winkel geweest, maar niks fatsoenlijks vervangends te koop. En ze liepen zo fijn  :(

hier ook een keer gehad. Binnen de garantieperiode en ik kon nieuwe uitzoeken. Die ze toevallig ook hadden. Niet dezelfde, maar toch. Vandeweek bij Agradi "horka"s gekocht. Lopen prima, zien er goed uit voor die €80,- misschien voor jou ook het proberen waard.

Categorie klein geluk; nieuwe bril uigezocht, meteen mijn ogen laten meten ivm lenzen, want met de vorige kan ik niet achter de computer en lezen enzo, er is hoop! Maar dan moest ik wel maandlenzen. Kan alleen per half jaar besteld worden, 100,-. Toch een bedrag om iets te proberen... kom ik net via internet een webshop tegen die ze ook per kwartaal verkoopt, ben nu met korting 27,- kwijt en dan worden ze gratis thuis bezorgd.
Goeie koop  8)
Door eelke
#3158410
Ja lastig. Had er sowieso al moeite mee omdat rijden niet meer lukt door mijn rug. Dus kwam ik er niet zo vaak want dat steekt elke keer weer. Daarbij zit er nogal een geschiedenis aan het paard vast ivm de scheiding van mijn ouders... veul gevoelige snaren dus.

En daarbij snap ik het niet, en heb ik er ontzettend veel moeite mee, dat er wel gewoon de jaarlijkse inenting ingejast is... een ziek dier mag je niet enten... en ik snap dat mijn moeder en zusje luisteren naar de dierenarts, maar goed, mijn mening is anders...  :-\

Ze gaat nu aan de prednison en de ventolin. Haar longen zijn al gevoelig, een aantal jaar geleden heeft ze al eens een longontsteking gehad. De prognose is vooral niet goed omdat ze nu al 24 uur per dag buiten staat (in de zomer dan). In de winter wel binnen, maar met de mogelijkheid haar hoofd buiten te steken wat ze dan ook veel doet. Geloof dat ze nu de buitenstal gereed gaan maken, en ipv hooi kuil gaan voeren.

Bedankt voor de tip! Ik ga er eens naar kijken. Passen zou wel fijn zijn maar horka is denk ik ook wel bij ruitersportwinkels te koop... deze hebben het 2,5 of 3,5 jaar volgehouden (ik weet t niet zo goed meer wanneer ik ze gekocht heb) en bij dagelijks gebruik én mishandeling vind ik het zo slecht nog niet. Doodsteek was dat ze door en door nat geworden waren doordat ik Gijs gewassen had, en ik ze te snel heb laten drogen bij de kachel.

Ja lenzen en bril is dan toch nog ff iets positiefs he. En van mijn huidige bril ging een laagje af, wat ik toevallig opmerkte (waarvan ik dacht, slijtage) maar die wordt, als ik mijn nieuwe bril heb, opgestuurd en nieuwe glazen ingezet. Vind ik niet tegen vallen van Hans Anders!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158421
eelke schreef: Deze anders maar?

Afbeelding

Jaaaa, geweldig  :biggrin2:

Ik heb van de horka een gewone 39 net als van de anwb en die zitten prima. Maar wellicht is er bij jou in de vuurt wel een winkel te vinden die ze heeft.
Door eelke
#3158422
Epplejack misschien inderdaad.

Heb zwaaaar staan twijfelen bij die laarsjes op Bospop, ze verkochten ze daar. Misschien ooit nog eens als ik toevallig ineens geld over heb. Voor in het bos te denderen lijken ze me minder geschikt  ::)
Door hannabelgje
#3158490
Goed nieuws en slecht nieuws vandaag. Goed nieuws voor mijn eindtoets had ik 100%. De call was niet helemaal goed dus nog een week langer in training.
Slechte nieuws mijn collega's die bij mij in de opleidingsgroep zaten zijn allemaal ontslagen. Ik zit er volgende week dus in mijn uppie.
Gelukkig nu weekend.
#3158495
hannabelgje schreef: Goed nieuws en slecht nieuws vandaag. Goed nieuws voor mijn eindtoets had ik 100%. De call was niet helemaal goed dus nog een week langer in training.
Slechte nieuws mijn collega's die bij mij in de opleidingsgroep zaten zijn allemaal ontslagen. Ik zit er volgende week dus in mijn uppie. Afbeelding
Gelukkig nu weekend.
En goed nieuws dus want jij mag blijven... Afbeelding

OT; na een super drukke week was het vandaag ineen heel rustig, ik vond al te rustig... Om 16.00 uur mag/kan/ ga ik naar huis, maar dan moet ik met een afdeling bellen en de boel overzetten naar hen, o.a. Toegang tot het terrein. Dus ik bel, ik zet de boel over en ga, ja wij ook. We zijn er niet dit weekend, de stroom gaat er hier af (we hebben een megaverbouwig op het werk, waar bij ook meteen maar 'kleine' dingen mee worden genomen) ok, maar wie zorgt er dan voor dat al die monteurs morgen het terrein op kunnen? Het antwoord was; niet mijn probleem! Nou dan wordt het (vind ik) mijn probleem. Efin 45 minuten later, overleg met directeur en adjunct-directeur wat we moeten/kunnen doen kon ik naar huis! En beide heren erg blij dat ik niet zo maar naar huis ging!  Zo'n schouderklopje was toch ook wel fijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3158496
eelke schreef: Epplejack misschien inderdaad.

Heb zwaaaar staan twijfelen bij die laarsjes op Bospop, ze verkochten ze daar. Misschien ooit nog eens als ik toevallig ineens geld over heb. Voor in het bos te denderen lijken ze me minder geschikt  ::)
Het zijn meer "ik moet winkelen in de regen" laarsjes  :biggrin2:

Dat Epplejack heb ik wel zien staan bij de verkoopadressen.
Door eelke
#3158499
Angelique schreef: Het zijn meer "ik moet winkelen in de regen" laarsjes  :biggrin2:

Dat Epplejack heb ik wel zien staan bij de verkoopadressen.
Nou ik heb het afgelopen jaar best een aardig aantal keer op een grasveldje in de regen muziek staan luisteren...dus tja! Eigenlijk moet ik ze gewoon hebben!

Hanna wat gek! Iedereen ontslagen, waren ze dan zo slecht?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door