Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3152539
Ohhh wat een  gave opname heb je kunnen maken, wat heb je staan te genieten.
En doordat je het hebt opgenomen en hier deelt mag ik mee genieten, dank!
Wel het geluid gehoord, nooit gezien. Dit is echt een oergeluid zeg.
keetje schreef: Hier scharrelen de varkens nu rond, ze komen steeds dichter bij de huizen, ik zag gisteren dat ze al helemaal aan de rand van de hei gekomen zijn, zo'n 50 meter van ons huis. Alles omgewoeld langs de paden. Nu is het wachten op de varkens die onze voortuinen gaan omspitten. :biggrin2: Er lopen hier ook regelmatig vossen door de straat 's nachts. Die maken een vreemd keffend geluid. Dat is nu sinds een paar jaar, ze lijken steeds minder bang te worden. Ik sluit mijn kippen 's nachts goed op hoewel ik niet denk dat ze over 2 meter schutting komen, ze zullen eerder proberen eronder door te graven en dat gaat niet lukken.
Bijna bij je om de "hoek", hebben wij de zwijnen door onze tuin(recreatieplek),  eerst zagen we mam met 8 pyamaatjes, dat werd toen 8 jonkies zonder mam, 7 jonkies, 5 jonkies, nu 3 jongere want hun pyama begint al flink te vervagen. We hopen dat mam en de andere jongen hun eigen weg zijn gegaan in het bos, en niet hun weg naar wintersport. We horen vaak geknal, zien auto's door het bos, al dan niet van de jager of boswachter.
Ook hebben we de reeën en de vos mogen zien in onze tuin, in het bos zien we soms ook de edelherten. Je weet dat ze er leven al dat wild, maar ook dat je geluk moet hebben om ze te mogen zien.
Dus Riek, het mogen zien van dit spektakel is helemaal bijzonder omdat je het ook nog hebt kunnen filmen en foto's van heb kunnen maken.

Barfplaats wordt gesponsord door