Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3151839
DJ en Doerak schreef: Vast zelf ook wel bedacht maar is een andere DA geen optie? Naar hoor, sterkte gewenst. Ik hoop dat ze je vandaag op je verjaardag trakteert met een mooie drol! :P
Wel bedacht, maar op het werk is het knetterdruk en ik wil ook niet van hot naar her met een ziek beest en daarbij ook nog m'n werkgever tegen de haren in strijken. Zijn goodwill heb ik later nog hard genoeg nodig.

Detail: Het is een hij :biggrin2:
#3151844
Mini's 3-tal schreef: Wel bedacht, maar op het werk is het knetterdruk en ik wil ook niet van hot naar her met een ziek beest en daarbij ook nog m'n werkgever tegen de haren in strijken. Zijn goodwill heb ik later nog hard genoeg nodig.

Detail: Het is een hij :biggrin2:
Hmm, klein detail  :biggrin2:. Ik snap het!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3151964
Ik ben vanmiddag een uurtje in de kliniek geweest bij Mickey, wilde niet dat hij daar heel de dag alleen zou zitten zonder bekend gezicht, dus wat therapieen afgezegd.
Je weet nooit of het goed is, of dat doordat je weer weggaat dat alleen maar moeilijker is maar ja. Dit was mijn gevoel.
Hij was blij me te zien, heeft lekker gegeten (dieetvoer maar ach) en heeft nog steeds diarree. Plassen doet hij wel goed.
We hebben lekker zitten knuffelen en hij kroop weer als vanouds tegen me aan. Hij was nog wel wat tam, dus op een gegeven moment weer lekker in zijn bakje gedaan.

Morgen horen we meer als de echo geweest is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door