Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3152575
En we zijn weer thuis  :)

Afbeelding

Operatie geslaagd. 3 fragmenten van de meniscus uit de knie verwijderd. Gelijk bloedonderzoek gedaan, foto's van rug en andere poot. Het ziet er allemaal prachtig uit, zeker voor deze dame op leeftijd. Geen artrose zichtbaar. Wel hier en daar spoortjes van kalk, maar ja... In elk geval geen blokkades (meer) in de ruggewervel, ook niet bij het heiligbeen.

Me happy!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3152577
Oh wat fijn dat het goed is gegaan! Nu lekker bijkomen en herstellen, maar dat zal met jullie goede zorgen vast ook goed gaan! Voorzichtige kus voor de dame!
Door BusKay
#3152595
Nox.... ik had niet anders verwacht!!  :groupwave2:

Laat nou die butler maar lopen voor een voorspoedig herstel...  :yeah: :yeah: :yeah:
Door Anne in Zweden
#3152612
Ronald schreef: En we zijn weer thuis  :)

Afbeelding

Operatie geslaagd. 3 fragmenten van de meniscus uit de knie verwijderd. Gelijk bloedonderzoek gedaan, foto's van rug en andere poot. Het ziet er allemaal prachtig uit, zeker voor deze dame op leeftijd. Geen artrose zichtbaar. Wel hier en daar spoortjes van kalk, maar ja... In elk geval geen blokkades (meer) in de ruggewervel, ook niet bij het heiligbeen.

Me happy!
Och gos, kijk d'r nog sleepy uit d'r oogjes kijken! Fijn dat ze de operatie goed heeft doorstaan en dat ze er nog puik uitziet vanbinnen voor een dame van haar leeftijd! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door