Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3150782
Angelique schreef: In onze vakantie had een landgenote van jou een bestelling bij ons gedaan en met PP betaald. Omdat ze niks ontving heeft ze dit gemeld bij PP en zonder enig woord van PP richting ons is het zo weer van onze rekening afgeschreven. Dus links of rechtsom blijf ik het een rare handel vinden.
Balen zeg! En ook raar.... Normaal gesproken moet Paypal de verkopende partij contacteren. Heb je dan geen bezwaar bij Paypal ingediend?

Toen ik nog voor de appartementverhuur werkte, was het mogeljk de aanbetaling per Paypal te doen. Het is een aantal keer gebeurd, dat de potentiële huurder zijn reservering niet op tijd storneerde en dus de aanbetaling (gedeeltelijk) kwijt was en probeerde deze via Paypal terug te krijgen. Wij werden in deze gevallen altijd door Paypal gecontacteerd. Hier was natuurlijk geen track and trace in het spel, maar het opsturen van onze verhuurvoorwaarden waren genoeg om te voorkomen dat Paypal het geld weer van de rekening van mijn werkgever haalde.
#3150783
Mowgli schreef: Balen zeg! En ook raar.... Normaal gesproken moet Paypal de verkopende partij contacteren. Heb je dan geen bezwaar bij Paypal ingediend?

Toen ik nog voor de appartementverhuur werkte, was het mogeljk de aanbetaling per Paypal te doen. Het is een aantal keer gebeurd, dat de potentiële huurder zijn reservering niet op tijd storneerde en dus de aanbetaling (gedeeltelijk) kwijt was en probeerde deze via Paypal terug te krijgen. Wij werden in deze gevallen altijd door Paypal gecontacteerd. Hier was natuurlijk geen track and trace in het spel, maar het opsturen van onze verhuurvoorwaarden waren genoeg om te voorkomen dat Paypal het geld weer van de rekening van mijn werkgever haalde.
Jawel, want we kregen naderhand van pp een berichtje van...dit mag maar x-zoveel keer gebeurenen anders mag je niet meer via hun laten betalen. Uiteraard toen aangegeven dat we gesloten waren wegens vakantie. Maar goed, verder was er dus ook niks verstuurd, de klant hoefde niet meer, dus dan is het verder ook wel weer klaar. Maar feit is, dat ze de centen al teruggehaald hadden zonder enig contact vooraf en voor hetzelfde geld waren de spullen al wel weggeweest.

Barfplaats wordt gesponsord door