Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3149942
MarijeEnBoomer schreef: Ik dacht vorig jaar een ontmoeting te hebben toen iemand naar Pupje P wees en zei : ahhhhh is dat nou het hondje uit het buitenland.
Ze bedoelde alleen dat ze een rescue jachtsettertje was uit Spanje  >:(
Iemand van BP? Dat wordt pas een rel... :)
#3149954
MarijeEnBoomer schreef: Het was niemand van hier denk ik  ;D
Maar iemand die zo op 2 setters af komt en net doet of ze je kent deed dat even denken.
Maar een beetje mijn prachtige prinses uitschelden voor een rescue jachthondje  >:(
Hoe durven ze! >:( >:(
#3149987
Maxi's 3-tal schreef: Hoe durven ze! >:( >:(
Gelukkig heb ik kunnen vertellen dat ze uit het buitenland komt en dat ze eruit ziet zoals de bedoeling is en niet zoals die hondjes uit Spanje  :biggrin2:
En we hebben zeker nog daaaaaagen lol gehad om m'n hondje uit het buitenland  ;D
#3149995
MarijeEnBoomer schreef: Gelukkig heb ik kunnen vertellen dat ze uit het buitenland komt en dat ze eruit ziet zoals de bedoeling is en niet zoals die hondjes uit Spanje  :biggrin2:
En we hebben zeker nog daaaaaagen lol gehad om m'n hondje uit het buitenland  ;D
Dat zal ze leren. :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
#3149998
MarijeEnBoomer schreef: Gelukkig heb ik kunnen vertellen dat ze uit het buitenland komt en dat ze eruit ziet zoals de bedoeling is en niet zoals die hondjes uit Spanje  :biggrin2:
En we hebben zeker nog daaaaaagen lol gehad om m'n hondje uit het buitenland  ;D
Gijs is ook altijd nep  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door