Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3150397
Nou niet praten als in therapeutische zin, maar normaal even praten over de procedure is niet heel vreemd toch over een dienst waar je veel geld voor betaald?
Gebruikersavatar
Door Irta
#3150415
Nee dat snap ik ;) maar ik feite maakt dat voor hun niks uit, wat voor soort gesprek jij er over zou willen hebben. Niet dat ik je niet begrijp hoor, maar juridisch gezien gaat nou eenmaal alles beter zwart op wit. En jou gevoel daarbij telt voor hun niet, zo bedoel ik ;)
Door Jantina
#3150418
Maar wie zegt dat ik een juridische procedure ga starten? Ik niet want dat heeft geen nut. Ik wil wel graag mijn ervaringen en de gevolgen kenbaar maken. Ik vraag van hun niks. In iedere organisatie zou dat gewoon in een gesprek kunnen hoor. Maar zoals ik al schreef, het lijkt wel of ze bang zijn wat je te melden hebt. Jammer vind ik dat.
Door Lizzy
#3150421
Jantina schreef: Ja het valt me allemaal toch zwaarder dan gedacht. En als je er nou met iemand binnen de Raad gewoon over kon praten, nee nee, alleen schriftelijk mevrouw. Alsof ze bang zijn voor wat je te zeggen hebt, of dat ze zelf wel weten dat er best wat fouten gemaakt worden... En normaal ben ik best een felle vechter en vast bijter maar je weet dat je ergens aan gaat beginnen waar je niks mee wint. En dat houdt me toch ergens tegen. Daarvoor ben ik er nog te emotioneel onder ofzo, heel gek.
Heel gek? Lieve Jantina: helemaaaaaaaaaaaaaaaal NIET gek! Kom op zeg, je hebt nogal wat achter de rug! Geef je zelf anders nog even de tijd. Je kunt over 3 maanden ook de strijd nog aan.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3152678
Jeetje Jantina wat een verhaal. Nou, de chippert is vorige week weer geweest en hij was wat vriendelijker dan de keer daarvoor. Hij zei iets meer. We zijn er weer voor een poosje vanaf.
Door Kinnie
#3153215
*Lia* schreef: Jeetje Jantina wat een verhaal. Nou, de chippert is vorige week weer geweest en hij was wat vriendelijker dan de keer daarvoor. Hij zei iets meer. We zijn er weer voor een poosje vanaf.
Mag ik weten hoe deze beste man heet?
Ik krijg binnenkort kennelcontrole en meestal is dat dan dezelfde als die later ook de pups komt chippen. Ben nu wel een beetje benieuwd ::)
Door malimaniac
#3155380
Ongeveer 4 jaar geleden heb ik gesolliciteerd op deze functie, voor ZW Nederland,  bij de raad  van beheer. Heb een leuk gesprek gehad maar ben helaas niet aangenomen.
Ze hebben gekozen voor deze meneer omdat hij beter om zou kunnen gaan met lastige klanten. Hiervoor was hij hoefsmid en daar zou hij al ervaring opgedaan hebben met lastige mensen.
Door Kinnie
#3155396
Vandaag het bezoek gehad. Ze was erg aardig en gezellig. Zij vertelde flex te zijn en door heel NL te werken. Ze noemde de naam van de man die in deze regio de vaste chipper is, toen ik zei die ken ik niet, zei ze dat geeft niet, daar mis je niets aan. Het is niet de gezelligste man  ::)
Ze zegt dat is heel jammer, maar hij doet zijn werk verder goed...
Laatst gewijzigd door Kinnie op zo 20 dec 2015, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3155520
Kinnie schreef: Vandaag het bezoek gehad. Dinette was erg aardig en gezellig. Zij vertelde flex te zijn en door heel NL te werken. Ze noemde de naam van de man die in deze regio de vaste chipper is, toen ik zei die ken ik niet, zei ze dat geeft niet, daar mis je niets aan. Het is niet de gezelligste man ::)
Ze zegt dat is heel jammer, maar hij doet zijn werk verder goed...

;D ;D Die ga je dan nog wel kennen :P
Door Sultan
#3157164
Wij hadden bij kennelcontrole en chippen verschillende heren. Met alle eerdere ervaringen met de Raad in ons achterhoofd, zagen we het al helemaal gebeuren....
Kennelcontrole was snel en nietszeggend. Heel onpersoonlijk. Chippen daarentegen was een leuke ervaring. De chipper had oprechte aandacht voor ons als startend fokker, maar nog belangrijker, aandacht voor de pups! Hij zag welke pups het eng vonden nog voor wij iets konden zeggen. En daar ging hij heel fijn mee om. Het chippen op zich is niet leuk voor de wurmen, maar door de aanpak van de chipper is het een prettige ervaring geworden, met de goede aandacht voor de pups en ons als beginnend fokker!
Door Parelridder
#3158110
Jantina schreef: Even getwijfeld of ik zou reageren. Ja, die teckelfokkende chipper heb ik hier het eerste nestje gehad. Prima, ging keurig, nam de tijd, niet te lang maar niet te gehaast.
Het laatste nestje. Laat ik het zo zeggen dat daar fouten gemaakt zijn door de chipper. Dusdanig dat er nu een hondje na een lijdensweg is overleden. Voor 99,9% door het chippen. Ja ik maak geen grap en ik overdrijf niet. We gaan hier een klacht over indienen bij de Raad, maar dat valt niet mee, want 100% waterdicht op papier krijg je het niet. Het lijkje is er niet meer. We hebben een juriste binnen de rasvereniging en die gaat ons helpen maar ik moet er nog de moed voor verzamelen, omdat het mij niet in de koude kleren is gaan zitten, we nog rompslomp met de eigenaren hebben natuurlijk. Maar het chippen: praat me er niet van. en onzorgvuldig chippen kan dus serieus dramatische gevolgen hebben.
:'( Wat een afschuwelijke ervaring!!!!! Ik had geen idee dat chippen gevaarlijk kan zijn. Levensgevaarlijk zelfs... Gruwelijk voor pup, jezelf en de nieuwe eigenaren. Want daar sta je dan, je stinkende best gedaan gezonde hondjes te fokken en een goede start te geven, so far so good. Gaat het door zoiets 'onschuldigs' (maar verplichts) helemaal mis...
Als anderen kunnen leren van deze hartverscheurende ervaring, maakt dat het misschien op een bepaalde manier iets minder beroerd. Heel veel sterkte!! :-*
Door cj
#3179646
Kinnie schreef:Vandaag het bezoek gehad. Dinette was erg aardig en gezellig. Zij vertelde flex te zijn en door heel NL te werken. Ze noemde de naam van de man die in deze regio de vaste chipper is, toen ik zei die ken ik niet, zei ze dat geeft niet, daar mis je niets aan. Het is niet de gezelligste man  ::)
Ze zegt dat is heel jammer, maar hij doet zijn werk verder goed...
Eh ik zou toch even haar naam weghalen.
Gr. Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door