Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3163416
Ik heb stilletjes op de achtergrond mee gelezen al vanaf dag 1 dat Kim haar zoektocht startte. Stilletjes genoten van dat zwarte koppie. Nu las ik op Facebook het berichtje van Yvette en schrok! Ik wist niet dat het niet lukte met Drop maar las ineens dat ze geeuthanaseerd moest worden.
Oh man wat triest! Heel veel sterkte voor Yvette die zo hard heeft gewerkt voor Droppie. Heel veel sterkte voor Kim en haar kindjes. Jullie hebben ook ontzettend jullie best gedaan met zoeken en zorgen voor Droppie. Wat ontzettend triest voor dit mooie zwarte trekdroppie. Pfffff :'(
#3163417
Wat een onvoorstelbare verdrietige ontwikkeling in zo'n korte tijd. :(
Kim& family en Yvette,wat moet dit er in hakken voor jullie allemaal.

Echt klote dit zeg ,wat een ongelooflijke samenloop van omstandigheden.
Zo plotseling,zo'n wending met een wel heel slechte afloop waar niemand iets aan kan doen .

Sterkte voor jullie allemaal  :-*
#3163420
Neally schreef: Nou, kijk.
Dat is toch ongelooflijk kut.
En Yvette die dit in haar schoenen geschoven krijgt. Echt ruk dit weer, zo snel je mening klaar en zo hard als het kan.
Met alle plezier wil ik hierover met je van gedachten wisselen, dit lijkt me echter nu niet (meer) het topic daarvoor.
Ik stel voor dat je je mening in een apart topic "iets" beter onderbouwt, zegt wat je wilt zeggen of vraagt wat je wilt vragen?

Dan kan hier een helaas treurige afloop van een hoopvol verhaal z'n plek krijgen.
#3163463
Wat een vreselijke samenloop van omstandigheden... Alleen maar verliezers en niemand die er iets aan had kunnen doen of het had kunnen zien aankomen...
Heel veel sterkte Kim en familie, maar zeker ook Yvette
Door cj
#3163492
Ik heb al geschreven dat deze situatie voor alle partijen verdrietig is, maar mijn complimenten om dit gedrag van Droppie te plaatsen bij deze afwijking. Ik las hoe moeilijk het is om deze kenmerken te plaatsen..
Saskia
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door