Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3148567
Ik Zou ook rang 1 of 2 nemen.

Veder nog een anderen tip ga niet eten in het restaurant, ik heb daar gewerkt en het is allemaal kanten en klaren zooi voor heel veel geld  :-X

Er zijn meer dan genoeg beter restaurantjes daar in de buurt  ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3148750
Ik heb vandaag een zelfgemaakte bon gegeven en over 2 weken gaan we eens rustig zitten en boeken. Dan neem ik al jullie tips mee, super bedankt allemaal!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3154267
Ik heb geboekt! Via de kaart, dus heb zelf stoelen kunnen kiezen. En er is nu actie met 50% korting, dus ik ben decadent voor 1e rang gegaan, mooi in het midden, op het eerste stukje dat verhoogd is.

Ik heb er zin in!
Door Lil
#3154348
Kaela schreef: Ik heb geboekt! Via de kaart, dus heb zelf stoelen kunnen kiezen. En er is nu actie met 50% korting, dus ik ben decadent voor 1e rang gegaan, mooi in het midden, op het eerste stukje dat verhoogd is.

Ik heb er zin in!
Wat goed van de actie! Veeeeeeeeeeeel plezier!

Ik heb in de bioscoop de live uitzending vanaf Broadway gezien (met extra bonus optredens), de muscial is FANTASTISCH!
Gebruikersavatar
Door kira
#3154399
Leuk! heel veel plezier. Ik heb deze musical in Londen gezien en was er erg van onder de indruk. Het is wel een erg Engels verhaal, met de mijnwerkersstakingen en het protest tegen Thatcher, dus ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat precies in de Nederlandse versie oppikken. het dansen blijft natuurlijk altijd mooi om te zien..grt Daphne
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3161118
Het was fantastisch! We hebben eerst heerlijk over het strand gewandeld en in een tentje aan de boulevard gegeten. Daarna naar het theater. De voorstelling was prachtig! We hebben heel erg genoten en ook nog heel erg gelachen om sommige stukjes. Lang geleden dat ik mijn mams zo heb zien lachen.
Door Lil
#3161127
Kaela schreef: Het was fantastisch! We hebben eerst heerlijk over het strand gewandeld en in een tentje aan de boulevard gegeten. Daarna naar het theater. De voorstelling was prachtig! We hebben heel erg genoten en ook nog heel erg gelachen om sommige stukjes. Lang geleden dat ik mijn mams zo heb zien lachen.
Super dat jullie zo genoten hebben.
Gebruikersavatar
Door kira
#3161439
Ja ik Daphne vond de voorstelling in Londen ook fantastisch. Heb inmiddels al best heel veel musicals en shows gezien maar deze musical was inderdaad best overweldigend. Indrukwekkend engels verhaal met gigantisch goed dansweek. Fijn dat jij en je moeder hebt genoten Karin
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door