Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3147226
Kaela schreef: Dat komt door de historie. De ingers, zijn (meestal) de grotere NMB/INGbank klanten. De ieeeee ennnnn geeee klanten zijn vaker de postbank klanten. In grote lijnen dan he  ;D

Foute lijn  :biggrin2:  Overigens had ik daarvoor en daarna gelukkig nog niemand ing als in ping horen zeggen.
Door Antonia
#3147304
Ik bankier bij Triodos. Ben ik heel tevreden over.

Voorheen ook rekeningen gehad bij de ANB Amro en bij de ING met minder positieve ervaringen.
Door Pluto
#3147322
ASN, tevreden, gebruiksvriendelijk, rente betaalrekening en idealistische instelling met investeringen etc.
Door Mowgli
#3147372
TomsBorders schreef: ik heb een bank van de ikea
ik ook, en het is er eentje waar je kunt slapen  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3147377
Lil schreef: hier na ruzie met abn en sns helaas ing. Was tevreden over postbank, maar die bestaat niet meer dus nu maar ing.
Dus aan mij heb je ook niets. Ik vind het gewoon zeeeeer vervelende instanties, stuk voor stuk.
+1!  :(
Door petralita
#3147386
Misschien een beetje off topic.

Geen idee hoe het bij andere banken is?
Ik had nooit een chipknip. Gewoon contant geld of pinnen, nu nog steeds. maar...

Nu heeft iedere (?) pinpas "contactloos betalen" tot ik meen 25euro? Lekker als je pinpas weg is, zonder dat je het weet, overal kan een ander misbruik maken zonder pincode en uiteindelijk meer van je rekening halen dan ik contant in mijn beurs heb zitten.

Met een vingerafdruk op je smartphone inloggen. Dat voelt echt niet veilig vind ik.
Waar voorheen krampachtig werd gedaan om veiligheid met inlog namen, wachtwoorden bestaande uit allerlei tekens en codes via je telefoon oid, is het nu schijnbaar 1 druk op de knop, je hebt alleen de juiste vinger nodig.
Als boef heb je dus alleen een telefoon nodig en de vinger van iemand om misbruik te maken van een rekening.

Ben ik nu zo ouderwets of snap ik gewoon niks van veiligheid?
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3147401
Na een hoop gedonder bij de abn zijn we overgestapt naar de sns.
Bij ons zijn veel filialen van diverse banken dicht gegaan en om toch bij problemen snel persoonlijk contact te kunnen hebben hier naar toe overgestapt.
Door Tanna
#3147403
Doranto schreef: Volgens mij kun je contactloos betalen blokkeren.
Dat klopt! Als mijn pasje aan de beurt is ga ik dat ook meteen blokkeren.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3147404
SNS-bank.............. nooit klachten gehad, geven nog steeds de hoogste rente, zelfs op betaalrekening krijg ik rente......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door