Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3147102
Al die banken waar jullie ruzie mee gehad hebben had ik ook. ;) Nu al geruime tijd 'ie en gee' en 'aa es en'.
Door Irish
#3147112
ASN en dan twee prive rekeningen waarvan ik er 1 voor mijn zakelijke spul gebruik :)
Heel tevreden en rente op mijn betaalrekening  :D :D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3147147
Angelique schreef: Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.

Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van  ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeee  :biggrin2: gruwel...ing ping  :biggrin2:
Uhw zijn er mensen die ing zeggen bij iii eeennn gggeee? Das stom! Je zegt toch ook geen abn bij aaa beee ennn? Pffff! Ik zou trouwens denken dat ze mij roepen dan  :biggrin2:
Meneer en ik zitten bij de iii eeennn gggeee ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3147149
Angelique schreef: Kan me zelfs niet meer heugen dat ik post had van de ING.

Maar even...aan alle inggangers...jullie zeggen toch ook wel...ieeee..eeennnnn....geeee. Laatst een gesprek achter mij bij de kapper dat het was van, ja kan niet pinnen, want er is storing bij de ing (als in ping) dus pas na enige lange momenten van  ??? ??? En dat de ander het over de rabo had, dacht ik owwwwww iiii....eeeennnn...geeeee  :biggrin2: gruwel...ing ping  :biggrin2:
Dat komt door de historie. De ingers, zijn (meestal) de grotere NMB/INGbank klanten. De ieeeee ennnnn geeee klanten zijn vaker de postbank klanten. In grote lijnen dan he  ;D

Ik bankier bij mijn werkgever en ik kan jullie in ieder geval 1 ding verzekeren: we doen wel iets meer dan bankpasjes uitgeven en het geld bewaren  ;). Maar ik denk dat het als consument niet heel veel uitmaakt bij welke van de grote banken je zit. De functionaliteiten verschillen iets en de kosten her en der ook. Maar wil je meer volgens je idealen bankieren, lever je vaak in op functionaliteiten. En dat moet je willen, dan is dat prima. Ik ben als consument heel tevreden over de ieeeee eeennnnn geeeeee en ik vind het ook leuk om als consument gebruik te maken van de bank. Dan zie ik ook hoe het als consument is en tot nog toe nooit klachten gehad.
Door Jantina
#3147155
Bankieren wordt pas echt leuk als je bij Van Lanschot naar binnen mag. Die komen naar je thuis met een bloemetje enzo... Helaas zijn wij zelf simpele Rabo bankers. En komen we niet verder dan Evi van Van Lanschot. Maar ik moet zeggen dat we van huis uit en niet bewust Rabo bankers zijn. En dat ik eigenlijk twijfel tussen regiobank en asn om over te stappen. (ASN is belastingtechnisch ook gunstig voor je spaargeld)
Door Sylvi@
#3147161
Zakelijk nu bij Knab, dat scheelt echt heel veel met de Rabo (omdat ik met iDeal werk).
Prive ASN, Rabo en Knab, was een actie dat je nog lagere rente kreeg op je hypotheek als je prive een Knab rekening nam, dus dat hebben we gedaan.
En Knab heeft hoge rente :)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3147172
Hier ABNAmro en Aa es en en het blijft in mijn ogen een noodzakelijk kwaad. Ik heb niets met geld of geldzaken, maar toch moet je je ermee bezig houden.

En iedeedee, boeven zijn het allemaal :biggrin2: Wie weet ooit helemaal over naar Aa es en vanwege het idealistische oogpunt en rente op betaalrekening.
Door Mowgli
#3147174
ING en ABN-AMRO. Met de ING niets dan problemen (continu inloggegevens voor internetbankieren geblokkeerd, terwijl ik niets fout doe; ondersteuning bij dit probleem is waardeloos), ING is daarom binnenkort history. ABN-AMRO geen problemen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door