Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3146333
Hoeveel kilometers rijden jullie voor woon/werk verkeer per dag en hoe ervaren jullie dat?
En wat zou voor jullie, afgezien de brandstofkosten, het max zijn?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3146334
Lastig. Ik vind zelf zo'n 50 - 75 km en maximaal een uur acceptabel. Maar dat komt omdat er hier in de buurt weinig werk is, dan moet je al gauw wat verder.

Sinds ik Account Manager ben, is 275 km enkele reis ook normaal  ::)
Maar dat wordt gelukkig door mijn baas betaald  :biggrin2:
Door TomsBorders
#3146351
ik fiets 5 km (12 mins fietsen) enkele reis en dat doet ik 4-6x op 1 dag omdat ik de hond moet uitlaten tijdens het werk.
Voor mij is dat wel een beetje de max omdat ik het anders niet voldoende kan combineren met mijn hond zonder een auto te kopen. Heb wel een hartslag van 40-45 in rust, dus het is goed voor de conditie haha.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3146353
Ik rijd elke dag 90 kilometer in totaal. Daar doe ik een uur over want het is bijna alleen maar snelweg gelukkig.
Ik zou niet veel langer willen reizen want het kost je toch elke dag een uur.

Een tijdje geleden reed ik voor mijn werk 1500 km per week. Daar was ik best snel klaar mee, dat gerace overal naartoe. Elke maandag naar kantoor, dat was voor mij minimaal 2 uren rijden en dan na 4 uren weer terug. Wat een gedoe  :biggrin2:
Door lianneke
#3146359
[quote="TomsBorders"]
ik fiets 5 km (12 mins fietsen) enkele reis en dat doet ik 4-6x op 1 dag omdat ik de hond moet uitlaten tijdens het werk.
Voor mij is dat wel een beetje de max omdat ik het anders niet voldoende kan combineren met mijn hond zonder een auto te kopen. Heb wel een hartslag van 40-45 in rust, dus het is goed voor de conditie haha.
[/quote]

Dapper!
Door lianneke
#3146360
[quote="hannabelgje"]
Mijn broer rijdt 100 km enkele reis en is daar 5 kwartier mee zoet.
Zelf rijd ik maximaal 45-60 minuten. Dat vind ik ver genoeg.
[/quote]

5 kwartier zou ik dus ook te veel vinden.
Door lianneke
#3146362
[quote="Hylos"]
Ik rijd elke dag 90 kilometer in totaal. Daar doe ik een uur over want het is bijna alleen maar snelweg gelukkig.
Ik zou niet veel langer willen reizen want het kost je toch elke dag een uur.

Een tijdje geleden reed ik voor mijn werk 1500 km per week. Daar was ik best snel klaar mee, dat gerace overal naartoe. Elke maandag naar kantoor, dat was voor mij minimaal 2 uren rijden en dan na 4 uren weer terug. Wat een gedoe  :biggrin2:
[/quote]

Scheelt idd wel of je snelweg hebt of binnendoor. Ook in de kosten natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3146364
30 km en daar doe ik 35 minuten over (provinciale weg met veel rotondes). Prima te doen maar de max ligt wel echt rond de 3 kwartier. Zeker als ik vroeg moet beginnen wil ik niet zo lang in de auto zitten, nogal vermoeiend op de vroege drukke ochtend. ;D
Voor een leuke baan van 9 tot 5 ofzo zou ik op zich wel een uur willen rijden maar dan houdt het wel op.
Door Lizzy
#3146368
Leo heeft ruim 10 jaar lang iedere dag ruim 160 km gereden (heen en terug). En beide kanten op stond hij in de file dus hij deed er 3 tot 4 uur per dag over (heen en terug). Ik geloof dat hij heeeeel blij is dat hij daar vanaf is :-X 
Door lianneke
#3146371
[quote="Lizzy"]
Leo heeft ruim 10 jaar lang iedere dag ruim 160 km gereden (heen en terug). En beide kanten op stond hij in de file dus hij deed er 3 tot 4 uur per dag over (heen en terug). Ik geloof dat hij heeeeel blij is dat hij daar vanaf is :-X
[/quote]

Hier zou ik dus huilbuien van krijgen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door