Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3147067
Radja schreef: Daar hebben vele collega's, die in de "buurt" wonen,van mijn man ook last van!
En ik denk dat het ook meespeelt of je een leuke baan hebt,met plezier naar je werkt gaat! Wanneer je keer op keer in de auto stapt om een lange reistijd af te leggen en met tegenzin naar je werk gaat,dan gaat elke minuut of kilometer je al vrij snel tegenstaan!
Maar dat is met alles zo, niet alleen tijd en afstand. Ik ben echt geen ochtendmens en toch sta ik braaf 3 om 4 dagen in de week om 5 uur op om rond half 7 op mijn werk aan te komen, 5 uur is echt midden in de nacht... Maar ik vind mijn werk geweldig! En toch is dat opstaan niet met plezier hoor.... Meestal lig ik wel rond half 10/10 uur op bed, anders red ik het niet, ik maak lange dagen zodat ik er minder hoef te werken
Door Antonia
#3147308
lianneke schreef: Hoeveel kilometers rijden jullie voor woon/werk verkeer per dag en hoe ervaren jullie dat?
En wat zou voor jullie, afgezien de brandstofkosten, het max zijn?
Ik ben 1,5 werkloos geweest en het begon er steeds meer op te lijken dat ik geen baan meer zou vinden. Dat is uiteindelijk toch gelukt op een kleine 30 km afstand. Dat is goed te doen.
Dat maakt wel dat ik het hebben van werk belangrijker vind dan de afstand woon-werkverkeer. En daarna de reistijd weer belangrijker dan de afstand.
Door Mowgli
#3147379
Antonia schreef: Ik ben 1,5 werkloos geweest en het begon er steeds meer op te lijken dat ik geen baan meer zou vinden. Dat is uiteindelijk toch gelukt op een kleine 30 km afstand. Dat is goed te doen.
Dat maakt wel dat ik het hebben van werk belangrijker vind dan de afstand woon-werkverkeer. En daarna de reistijd weer belangrijker dan de afstand.
Dat kan ik goed begrijpen.
Gelukkig woon ik in een hele grote (internationale) stad dichtbij het centrum, waar veel werk is. Ik ben bang dat ik in Nederland afgelopen jaar ook geen andere baan had gevonden en dus ook verder weg had moeten reizen om te kunnen werken.

Ik hoop echter wel dat ik na mijn studie als freelance vertaalster aan de slag kan gaan, zodat ik weer lekker thuis kan werken.
Ik werk nu ruim 8 maanden buitenshuis en mis toch wel het thuiswerken (behalve dan het altijd bereikbaar moeten zijn en altijd ter beschikking moeten staan voor het geval er een last-minute reservering binnenkomt).
Laatst gewijzigd door Mowgli op wo 26 aug 2015, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door