Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3143652
Dat kan inderdaad. Ik kan het nu even niet vragen aan haar want ze is  'onbereikbaar'  8)

Weer 2 optie's om te proberen.  :)

Zo gauw ik de kans krijg zal ik het gaan bekijken met haar, dank jullie weer voor de tips.  :)
Door keetje
#3143875
Toch krijgen we het niet voor elkaar. De meneer van de computerwinkel vermoed dat er een illegale windows 8.1 op zit (Of zo, dat meen ik begrepen te hebben) Maar dat kan niet, Dochterlief heeft er nooit iets anders pgezet dan dat er vanuit de winkel opzat. De computerwinkel meneer wilde het wel fixen voor 90 euries maar meneer Keetje heeft gezegd dat we dat nog even overleggen. Voor 90 euries heb ik heel wat vlees voor Poet.
Alle optie's hier hebben we ondertussen geprobeerd maar we krijgen hem niet aan de gang. Nu heeft Zonemans een vriend die, zeg maar, een beetje hackt.  8)  Dus die gaan we eens voorzichtig vragen of hij er iets aan kan doen. Anders weet ik het ook niet meer.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3144055
Als er een illegale Windows op staat, wordt dat elke keer gemeld als je aanmeldt op Windows. Dus dat moet al eerder bekend zijn geweest. Dit is in mijn ogen een typisch gevalletje van "die heeft er geen verstand van en die zal ik eens een poot uitdraaien". Dat zijn dus degenen die het vak kapot maken.

Het herstellen van het wachtwoord duurt hooguit een kwartiertje, en dan is € 90 echt wel overbetaald. De gemiddelde advocaat is goedkoper!

Menno Schoone is een autoriteit op het gebied van computerinformatie voor consumenten. Kijk eens op deze facebookpagina van hem: Als je dit stappenplan volgt, kan het eigenlijk niet mis gaan.

En anders kijk je hier eens: https://www.windows-helpdesk.nl/wachtwo ... ten-kwijt/
Wat technischer van aard, maar niet ondoenlijk.
Laatst gewijzigd door Ronald op vr 14 aug 2015, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#3144090
Ik snap er echt niets van Ronald.

De laptop is dus niet bij de repareermeneer gebleven. Ik ga morgen eens bij jouw links kijken misschien gaat het zo lukken.
Dank je wel weer.

Het begint zo een never ending laptop story te worden.  :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3144103
keetje schreef: Het begint zo een never ending laptop story te worden.  :D
Valt wel mee hoor... Kijk maar of je het een beetje kunt volgen. Het komt er eigenlijk op neer dat je de stippellijntjes moet volgen  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door