Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3152262
El_Kato schreef: Vakantie tip  :D

Ik ben net terug van een weekje camping Diever in Drenthe en ik heb het daar, ondanks het zeer wisselvallige weer, heerlijk gehad! Vanaf de camping loop je zo het bos in met een groot losloopgebied, ehem de bordjes losloopgebied staan aan de rand van de camping en ik ben nergens vanaf hier moet uw hond weer vast bordjes tegengekomen  ::) Het is er prachtig mooi en heel rustig op mijn wandelingen kwam ik meestal helemaal niemand tegen. De mensen van de camping zijn erg aardig ik vond het alleen jammer dat je (fiks) moet betalen voor de WIFI maar dat de verbinding op zijn best matig was. Dat heb ik ook gemeld maar daar werd niet echt op gereageerd.

Het dorpje zelf was best leuk maar niet heel spannend. Ligt op loopafstand en heeft wel een aantal terrasjes, winkels, supermarkt, bakker ed.
Hmmmm linkje? Voor ons 2,5 uur rijden...dat maakt het met 1op4 benzine wel een bietje duur, maar het klinkt wel goed!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3152272
@ buskay, klopt idd van die frieten  :biggrin2:, meeste zijn yuk.

@ Eelke, Terschelling  :D
Ik had cetrizine, volgens mij vrij verkrijgbaar. Maar goed als je ergens moe van kan worden dan wordt ik het ( en nee ik las pas later de bijsluiter ;) en ben er toen accuut mee gestopt )
Ik zal het Gijs niet verklappen!

@ Hope, gefeliciteerd met je poes ...(eh ja  :biggrin2: )
Maar ik neem aan de moederpoes uit jullie schuur?
Door hannabelgje
#3152280
Ik ben juist dol op belgische frieten. Ligt wel een beetje aan waar je ze haalt uiteraard. Vandaag beestjes verschonen en wassen. Ook ga ik nog even in de tuin van het zonnetje genieten met een goed boek. Nu kan het nog.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door