Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3148293
Kaio schreef: ja alleen zette de pc ze steeds weer terug  op lezen :-X Maar aanhouder wint ! Map voor map gedaan en voor user. Dus  :boxing:
Als administrator kun je dit in 1 keer doen voor iedereen...

Ronald schreef: Daar heb je gelijk in... Oeps... Foutje van mij...
Normaal gesproken hoef je geen rechten op mappen aan te passen, omdat je binnen de eigen gebruikersomgeving voldoende rechten hebt. Wil je echter systeemmappen en bestanden wijzigen, dan zul je de beveiliging moeten aanpassen. Dit is iets wat ik altijd afraad. Je eindigt vaak, linksom of rechtsom, met een kreupele Windows.
Geen probleem Ronald... iedereen maakt fouten. Alles goed met Nox??

Bij de GWX bestanden / mappen vormt dit geen probleem omdat deze alleen op Windows 10 van toepassingen zijn dus kun je als je je daaraan houd je Windowsversie niet beschadigen.
Door BusKay
#3148404
Ronald schreef: Nox blijft doorgaan... het is en blijft een bitch, hè...  ::)
That's good news Ronnie
Gebruikersavatar
Door Riek
#3154994
Sinds een uur heb ik Windows 10, nu merk ik dat mijn gele poppetjes het niet meer doen.
Die :-)  en al die andere.
Iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen om ze weer terug te krijgen?
Door Paul_Barte
#3155080
Indien over een paar jaar bijna iedereen Windows 10 heeft geïnstalleerd komt Microsoft met gebruiksrechten om de hoek.......er gaan al geruchten over 160 euri per jaar.  :-\
Door BusKay
#3155089
Paul_Barte schreef: Indien over een paar jaar bijna iedereen Windows 10 heeft geïnstalleerd komt Microsoft met gebruiksrechten om de hoek.......er gaan al geruchten over 160 euri per jaar.  :-\
Ik denk dat Linux en met name Ubuntu dan ineens erg populair gaat worden...

Echter ik denk dat het wel mee zal vallen... de apps etc... leveren nogal het een en ander op... Verlies van marktaandeel kan MS zich niet zo makkelijk permitteren.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3155100
Paul_Barte schreef: Indien over een paar jaar bijna iedereen Windows 10 heeft geïnstalleerd komt Microsoft met gebruiksrechten om de hoek.......er gaan al geruchten over 160 euri per jaar.  :-\
Geruchten. Niets meer en niets minder. Natuurlijk wil MS zo snel mogelijk iedereen over op 10. Dan zou er nog maar één besturingssysteem voor consumenten te onderhouden zijn.
Gebruikersavatar
Door winni
#3155514
Riek schreef: Sinds een uur heb ik Windows 10, nu merk ik dat mijn gele poppetjes het niet meer doen.
Die :-)  en al die andere.
Iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen om ze weer terug te krijgen?
Ik mis ze ook op mijn andere laptop met windows 10  ;)
Gebruikersavatar
Door Riek
#3155527
winni schreef: Ik mis ze ook op mijn andere laptop met windows 10  ;)
Hopelijk heeft mijn computermannetje binnenkort tijd om wat dingetjes te fixen voor me.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door