Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3142032
Ik heb nu ook 10 en moet zeggen dat ik vind dat de computer een stuk sneller startte en sneller was toen ik nog op 8 en later 8.1 zat.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3142088
Ik heb eeen vraaje aan de windows 10 gebruikers:
IK heb per ongeluk de MSN Nieuwsapp verwijderd.
Als ik hem opnieuw wil installeren vanuit de store zegt ie dat is al geinstallleerd is, maar ik zie hem niet meer tussen de apps staan.
Weet iemand hoe ik die terughaal?
Al van alles geprobeerd, ook met een herstelpunt terughalen lukt het niet.
Ik heb een image van de installatie, ook als ik die terugzet lukt het niet.
Gebruikersavatar
Door winni
#3142334
Ik heb windows 10 en zojuist de eerste update gedaan.....nou dat was weer peentjes zweten zeg, want toen deed mijn toetsenbord het niet meer. Ik heb het systeem maar weer hersteld naar vóór de update. Als je een melding krijgt dat er een nieuw toetsenbord is gedetecteerd moet je aanklikken dat dat juist is.....pfff
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3142341
Ronald schreef: Heb je de link verwijderd in het startmenu of heb je de installatie ongedaan gemaakt?
Ik heb rechts op die tegel geklikt en toen op "installatie ongedaan maken" geklikt.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 07 aug 2015, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3142352
Het zou kunnen dat het resetten van de cache van de store gaat helpen.

Klik met rechts op de Start-knop
Klik met links op "Uitvoeren"
Tik in "wsreset.exe" (zonder aanhalingstekens) en klik op "OK".
Probeer de app nu opnieuw te installeren.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3142424
Ronald schreef: Het zou kunnen dat het resetten van de cache van de store gaat helpen.

Klik met rechts op de Start-knop
Klik met links op "Uitvoeren"
Tik in "wsreset.exe" (zonder aanhalingstekens) en klik op "OK".
Probeer de app nu opnieuw te installeren.
Dank je Ronald, heb ik gedaan, maar als ik dan opnieuw naar de app MSN Nieuws ga, zegt ie dat ie geinstalleerd is.
Maar staat niet bij de aps.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3142637
Ronald schreef: Het zou kunnen dat het resetten van de cache van de store gaat helpen.

Klik met rechts op de Start-knop
Klik met links op "Uitvoeren"
Tik in "wsreset.exe" (zonder aanhalingstekens) en klik op "OK".
Probeer de app nu opnieuw te installeren.
Ronald ik heb het gevonden:
Ga naar het bureaublad en klik met de rechtermuisknop op de startknop, kies dan "Uitvoeren". Tik in het "Openen" vak het volgende in: bingnews: (dus met dubbele punt eraan vast) en klik op OK.

Daarna startte de app weer op en werd opnieuw gedownload en geinstalleerd.
Door sella
#3142827
Wij gaan nog niet over, voor mijn flappie zijn nog geen drivers. Beetje lastig met printen enzo
Door sella
#3145171
Ik ben zaterdag overgegaan. En wat een opluchting, ik kan nu op facebook of in een meditatie cursus op een filmpje klikken zonder dat het een blue screen of death oplevert.
Ik was het zo zat, kon geen eens huiswerk maken. 6 keer in 1 uur toen was het klaar.
Nu blij want nog geen 1 keer gecrashed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door