Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bordie
#3139838
het is idd erg pijnlijk en nu kan ik zeggen dat de pijn wat minder word
het was in mn heup/flank zeg maar
gelukkig niet in mijn buik....pffff
op mn zij slapen gaat weer een beetje

het trekt nu omdat de korsten hard worden..... :-[ :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3139855
Jeetje wat een schrik, wat een plek  :-X
Nee dat gaat je niet in de koude kleren zitten nee. Ik snap dat je nu iedere keer opschrikt als je iets van gegrauwel van een hond hoort. Het lijkt me een afschuwelijke ervaring zoals jij dat nu hebt meegemaakt.
Beterschap en hopelijk slijt je angst.  :bigarmhug:
Door bordie
#3139862
ik heb idd traumeel druppels gekregen van een vriendin
en de eigenaar kon het eerst niet goed geloven omdat mijn kleding heel was gebleven en toen liet ik mn broek zakken....
maar ze dachten meer aan hun hond dan aan mij eigenlijk...ik maakte dat ik weg kwam meteen na de beet want was me echt half dood geschrokken ervan.
naar mijn eigen caravan die 15 m verder op stond.

pijnstillers neem ik idd ook.

het hele voorval ligt bij een letselschade bedrijf.
de foto's stuur ik per mail en ik heb net de formulieren ingevuld die ze me al toegestuurd hadden.

gelukkig had ik mijn Nena niet mee....pffff die had haar ook gegrepen want hij had al meerdere honden zogenaamd spelenderwijs gepakt...

door mijn eigen verzekering werd ik van het kastje naar de muur gestuurd... >:(  dus met vrienden even overlegd wat het beste was.
en zo kwamen we op het letselschade bedrijf.
er is zelfs een speciale website voor als je door een vreemde hond bent gebeten.
www.hondenbeet.nl
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door