Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3139098
een butler hebben die allemaal gemene dingen doet of niet wil doen............ Pretletter en Smurf van Smulpaap en ikke, Laddy gaan een potentekeningactie houden die we later aan onze butlers gefen, op gepaste weize natuurlijk..........

Maar om zeker te zijn dat we alles hebben, mogen jullie allemaal segge wat de butler fout doet, sodat alles in de petitie staat................. >:( :( :-\ :-X Als de petitie klaar is, allemaal een -poottekening sette natuurlijk.......... :D

Ikke, Laddy, wil graag in de petitie hebben:
ik mag MIJN bal, schaap, eend, teddybeer,  nijntje etc slopen!!!! Hebbe ik self van de butler gehad (okè sat ook "oud"speelgoed van Rakker bij). Mijn broer vindt het allemaal maar onzin, maar ikke is niet gek, hebbe self gehoord dat ie ook ballen stukmaakte en nu............ een heilig boontje is ie geworre :( :(

Alles wat van MIJ is komt niet in die witte machine waar allemaal schuim in gemaakt wordt......... ruikt het weer lekker segt de butler...... eerst rook het lekker, nu stinkt het >:( >:( >:(



wie gaat er verdu..........ben weer boos op de butler, kan ik niet meer denke.............

was getekend,

Laddy
#3139104
Ik, Brutus, doet mee! Mijn zusje vind dat onze butler geweldig is, maar zij heeft dan vorige week ook een nieuwe knuffel gekregen om te tukken.

Ik heb wel wat klachten:
Mijn zuster heeft een knuffel gehad, de butler heeft mij niets gegeven, naja, een nieuw tuig, maar niets om mee te spelen

Ik mag nooit zeuren om eten, maar snapt de butler nou niet dat als ze uit het werk komt ik honger heb? Bovendien ik krijg echt niet genoeg! De butler zegt dat ik anders te dik wordt en ik niet meer mag, tsssss......

Enne de rest moet ik even over nadenken hoor, ik weet vast nog wel meer! Maarre roep maar waar ik een poot moet zetten!
#3139188
Ja hallo wij zijn er  ::)

Punten die wij in de petitie willen hebben

Als tweebeners weer eens een topic openen over shampoo  >:( Dan zitten ze , is ons opgevallen lang achter die compuut - masjien
En drie dagen later staat er weer zo,n pakjesmeneer aan de deur te bellen  >:(
Je zou die vent toch opvreten , met het pakje erbij  ::)

Shampoo moet wat ons betreft verboden worden  >:(
In bad gaan  >:( Wat ons betreft nooit meer . FNV- Hondgenoten moet hier veel actiever tegen op gaan treden
Kleden wassen en verschonen is nog misdadiger
En zo,n sproeidingslang die ze in de tuin hebben is voortaan alleen nog maar om lol mee te maken , en niet om schoon van te worden
En waarom mag ikke pretletter mijn schelpenbad niet mee naar binnen nemen  >:( Ik eis voortaan dat de tuindeuren open blijven . Zodat ik op elk gewenst moment mijn bad naar binnen kan slepen
En ikke smurf wil nu eindelijk eens dat ze mijn parfum gaan waarderen . Ik ben al 12 jaar dol op rotte vis
En als ik zit te broeden op de bank met een lekker restje konijnenkop dan moeten ze me met rust laten
En wij willen mee naar de snurkkamer van de butlers , mag ook al niet
Verder vinden wij dat we recht hebben op een aanbouw , zodat al onze zorgvuldig gevonden schatten bewaard gaan worden
#3139291
ik, Scott, heb er ook goed over nagedacht en ik wil ook de petitie tekenen!

- ik wil altijd de tuin in kunnen, dus ook als het regent, sneeuwt of koud is. Als ik met m'n pootje aan de deur krabt moet die direct worden opengemaakt door de butlers
- ik wil zo naar binnenlopen als ik uit de tuin kom zonder dat de butler mijn pootjes gaat poetsen
- alle druppels voor oren en ogen moeten verboden worden, alle vieze drankjes en pilletjes ook
- ik wil NOOIT, echt NOOIT, meer naar die vreselijke man die de hele tijd aan m'n vachtje loopt te trekken
- ik bepaal zelf wel wanneer ik ga slapen, als de butlers moe zijn dan wachten ze maar tot ik dat ook ben
- regen is leuk en regenjassen stom! En als ik nat kan ik mezelf heel goed droogschudden ipv dat de butlers me met een handdoek gaat droogmaken!
- graag ook een verplichte cursus 'bench opmaken' voor de butlers, elke avond ben ik 10 minuten bezig om te zorgen dat ik een beetje goed lig... ik heb wel wat beters te doen zeg
- piepspeeltjes horen in de speelgoedbak, niet op de kast !!!
- bij oma mag ik op tafel lopen en slagroom eten, dat eis ik thuis ook !!!!
- ik eis voor alle ramen een trappetje zodat ik altijd en overal naar buiten kan kijken

Poot van Scott
#3139621
Hallo de pretletter nog even  ::)

Ik haat Crocs . En die heb ik gelukkig al heel wat keren kunnen vermoorden als ik ze buiten tegenkwam
Maar ik doe het ook al bijna 10 jaar met een butler die Teva sandalen aan heeft
En ik heb tot op de dag van vandaag nog niet de kans gekregen om die dingen ook te vermoorden  >:(
Wat zou ik dat toch graag doen . Ik hoop elke dag dat ze haar verstand even op nul zet en die dingen in de kamer laat staan
#3139705
Ik Shay wil erin hebben dat alles, maar dan ook alles van mij mij mij is!!
Dat gezeik dat ik niet de whale speeltjes mag slopen, dat ik buffel mijn broer niet mag slopen, de bazen niet mag slopen.
Ik laat toch de bank, het meubilair en alles heel!

Ik Buffel wil er graag in hebben dat grote broers mogen slapen wanneer ze willen en dat kleine broers genegeerd mogen worden.
Ook wil ik er graag in hebben dat pakjesmeneren best wat meer lekkers mogen brengen ipv al die zeepshampoos en supplementen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door