Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Summerditches
#3139961
Ter promotie...volgens mij is er iemand op marktplaats die voor weinig de hoezen verkoopt..ben ik een paar keer tegengekomen..moet hij daar natuurlijk geen 30 euries voor vragen maar t zou een idee kunnen zijn voor iemand die hem echt graag wil maar niet in deze kleur...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3140027
judith1967 schreef: Dorian is 62 cm /30 kilo ;)

Dus hij kan er wel in liggen,maar dan ligt hij met de kop op de rand,en dat lijkt mij nou net niet zo goed voor die nek. :-[.Wil juist een mand waar hij geheel in kan liggen met kop en al :D
Dus dat moet k toch voor een maatje groter gaan.
Dat wordt nog effes doorspwren,zag ze voor 145. en bij Beestenspul voor 175 :o

:D :D :D
ter info ;)  de randen zijn zacht.. die deuken in zeg maar... deze komt ook bij beestenspul vandaan
( oh verrek zie nu pas wat ie koste :o)
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 31 jul 2015, 08:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bas rouge
#3140037
Maatje 6 dus, dit bed?
Het staat prachtig vind ik, die zwarte hond op dat harde groen/blauwe. Laat ik nou ook twee zwarten hebben  :)
Als je er nog niemand voor hebt, kom ik hem graag ophalen vd week.
Door judith1967
#3140158
Dorian heeft proefgelegen en hij is toch te klein voor hem,dat beaamde zij van Beestenspul ook.
Dus ik ga sparen voor maat 7.

Enne Bas Rouge was toch ook eerder zag ik  ;)
Laatst gewijzigd door judith1967 op vr 31 jul 2015, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tanna
#3148100
Ik keek net nog even naar je biabed omdat ik er een bij wil hebben en de kleur zo prachtig vind, maar voor mijn hond is deze maat te groot. Jammer!
Door Anne in Zweden
#3148110
Ik vind hem nog steeds schitterend, maar in Zweden (waar Biabed vandaan komt) kan ik voor die prijs (90 euri) een nieuwe krijgen... Dus ik blijf maar gewoon op mijn handjes zitten... ::)
Door Anne in Zweden
#3148120
Me and my boys! schreef: Op je handen zitten..
Dan  zijn ze daar stukken goedkoper dan hier..
Klopt. Omdat het dus een Zweeds product is (daar heten ze Biabädd :biggrin2:) Ik vond net een site waar jouw mand omgerekend 83 euro kost. :-X Kun je nagaan hoeveel er boven op de prijs wordt gegooid in landen als NL en Duitsland...
Door Lil
#3148160
Anne in Duitsland schreef: Klopt. Omdat het dus een Zweeds product is (daar heten ze Biabädd :biggrin2:) Ik vond net een site waar jouw mand omgerekend 83 euro kost. :-X Kun je nagaan hoeveel er boven op de prijs wordt gegooid in landen als NL en Duitsland...
Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...  ::) :-*

Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.  ;)
Door Borke
#3148171
Lil schreef: Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...  ::) :-*

Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.  ;)
Frau Anne ziet iedereen al aankomen, hele auto volgeladen met BiaBedden en dan bij de douane uitleggen dat ze geen invoerrechen wil betalen...
Trouwens... het vult wel in een auto, een paar biabedden  :-\
Door Anne in Zweden
#3148173
Borke schreef: Frau Anne ziet iedereen al aankomen, hele auto volgeladen met BiaBedden en dan bij de douane uitleggen dat ze geen invoerrechen wil betalen...
Trouwens... het vult wel in een auto, een paar biabedden  :-\
Wij rijden altijd met een camper met aanhanger, en die aanhanger is meestal leeg op de terugreis, dus zolang Lil voor minder dan 2000 kilo (het maximale laadgewicht) aan Biabedden bestelt, komt dat wel goed. :biggrin2:
Door Lil
#3148174
Anne in Duitsland schreef: Wij rijden altijd met een camper met aanhanger, en die aanhanger is meestal leeg op de terugreis, dus zolang Lil voor minder dan 2000 kilo (het maximale laadgewicht) aan Biabedden bestelt, komt dat wel goed. :biggrin2:
Ohhhh wow als ik eens zoveel bedden kon veroorloven...  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3148175
Lil schreef: Gaat toch eens even vragen ob der liebe liebe liebe Frau Anne...  ::) :-*

Maar eerst sparen, ook voor Zweedse prijzen.  ;)
Als we zo beginnen, dan wordt het niks met de liefde tussen ons. >:(

;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door