Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3139024
Lil schreef: Ja, dat is inderdaad duidelijk dank je.

Ik heb nu ook een filmpje gezien van die 45 graden en dan op en neer ipv de ovalen die ik als kind leerde te maken en het recht op de tanden zetten van de tandenborstel. Niet heel ingewikkeld zo te zien.
Nee inderdaad niet echt ingewikkeld, maar ik moet wel nog steeds goed mijn aandacht erbij houden en inderdaad ook een vaste volgorde, anders weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik nu wèl of niet gehad heb.  ::)
#3139577
Doranto schreef: +1
Ik kan deze post in dit topic ook niet plaatsen.  ???
Dit is het eerste bericht van deze 'persoon' zonder zich voor te stellen.

Ik zou die link maar niet aanklikken, je weet maar niet waar je dan terecht komt  :-\

Ik heb het bericht even gemeld bij de modjes, mogen zij er naar kijken  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Borke op wo 29 jul 2015, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#3139598
Borke schreef: Dit is het eerste bericht van deze 'persoon' zonder zich voor te stellen.

Ik zou die link maar niet aanklikken, je weet maar niet waar je dan terecht komt  :-\

Ik heb het bericht even gemeld bij de modjes, mogen zij er naar kijken  :biggrin2:
Je komt terecht op de website (en een specifiek product) van Iceborders zijn of haar eigen website. Ik denk dat Iceborders dacht dat dit over hondentanden ging. Best niet zo gek, op een hondenforum  ;D ;D ;D ;D
#3139899
Lizzy schreef: Je komt terecht op de website (en een specifiek product) van Iceborders zijn of haar eigen website. Ik denk dat Iceborders dacht dat dit over hondentanden ging. Best niet zo gek, op een hondenforum  ;D ;D ;D ;D
Tssss.... toch mal om zonder je voor te stellen meteen zo'n bericht te plaatsen, maar nee niet gek op een hondenforum  ;D
#3142187
Tadaaa.... Lizzy ik heb het in huis en gebruik het sinds een paar dagen:
http://louland.nl/product/orawellness/o ... uth-blend/

Ik vind het heerlijk fris en prettig prikkelend.
Het geeft een ontsmettend gevoel in je mond, wat ik plezierig vind.
Sinds enkele dagen poets ik er mee, nog te kort om er verder iets van te zeggen, maar de eerste indruk is positief.

Het is wel raar om slechts een paar druppetjes op je vochtige tandenborstel te doen.
Ik poets wel gewoon elektrisch, maar probeer dan wel dat onder 45 graden te doen met die druppeltjes en het voelt goed  :biggrin2:
#3142402
Lizzy schreef: Ja, als ik die gebruik, kan ik helaas na 3 dagen al aan de pijnstillers :-X. Het is echt super vervelend, maar sinds ik een kroon heb en sinds ze een amalgaamvulling hebben vervangen, heb ik twee kiezen die echt hysterisch veel pijn gaan doen als ik niet met een tandpasta-voor-gevoelige-tanden poets. Ik ben er al -tig keer mee naar de tandarts geweest, valt niks aan te zien ::). De biologische tandarts zegt dat ik allergisch ben voor de gebruikte producten en vindt dat er maar 1 optie is: eruit trekken die handel. Nou, dikke fiets voor hem. Ik blijf wel poetsen met die tandpasta.
Herkenbaar!!!

Ik heb de betreffende vulling laten vervangen. Tandarts verklaarde me voor gek.
Maar echt, daarna nooit meer klachten gehad. De kaakchirurg zei later dat de vulling dan 'te strak' zit. Oftewel: er zit teveel materiaal in de kies en dat drukt op de zenuw.

Als ik geen wortelkanaalbehandelingen had laten doen, had ik op mijn 16e al een kunstgebit gehad vrees ik  :biggrin2:
#3142427
Borke schreef: Tadaaa.... Lizzy ik heb het in huis en gebruik het sinds een paar dagen:
http://louland.nl/product/orawellness/o ... uth-blend/

Ik vind het heerlijk fris en prettig prikkelend.
Het geeft een ontsmettend gevoel in je mond, wat ik plezierig vind.
Sinds enkele dagen poets ik er mee, nog te kort om er verder iets van te zeggen, maar de eerste indruk is positief.

Het is wel raar om slechts een paar druppetjes op je vochtige tandenborstel te doen.
Ik poets wel gewoon elektrisch, maar probeer dan wel dat onder 45 graden te doen met die druppeltjes en het voelt goed  :biggrin2:
Het klinkt serieus heel goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door