Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3145236
Borke schreef: tsss ik ben net over de helft, maar ik werk er bij, daar gaat toch veel tijd in zitten  :biggrin2:

Nu op naar deel 3?
Ja ik ben de keuken aan het verven en moet tussendoor steeds wachten. Dan ga ik zitten lezen. Helaas nog geen werk hier.
Vandaag begonnen aan deel 3.
Door Juul
#3145370
Ik heb net deel 7 van de reiziger net uit. Zoek nu naar de ebook versie van deel 8. Maar dat is dus weer een I en II versie en bij bol hebben ze de I niet meer.

De verfilming is alleen het eerste boek. Het tweede deel (van het eerste boek) wordt dit najaar geloof ik uitgezonden, maar als je niet kunt wachten en een beetje creatief kunt zoeken kun je hem op youtube al wel kijken.
Door Borke
#3145471
Juul schreef: Ik heb net deel 7 van de reiziger net uit. Zoek nu naar de ebook versie van deel 8. Maar dat is dus weer een I en II versie en bij bol hebben ze de I niet meer.

De verfilming is alleen het eerste boek. Het tweede deel (van het eerste boek) wordt dit najaar geloof ik uitgezonden, maar als je niet kunt wachten en een beetje creatief kunt zoeken kun je hem op youtube al wel kijken.
Beide delen van deel 8 hebben ze bij Kobo.
Door Borke
#3146059
hannabelgje schreef: Ja ik ben de keuken aan het verven en moet tussendoor steeds wachten. Dan ga ik zitten lezen. Helaas nog geen werk hier.
Vandaag begonnen aan deel 3.
Hier ook net begonnen aan deel 3  :biggrin2:
Door Borke
#3146164
hannabelgje schreef: Is wel heul veul bladzijden. Maar moeilijk neer te leggen. Al bijna uit. ....
Het is inderdaad een asociale verslaving aan het worden  ::) :biggrin2:
Door Elvira
#3146278
Als je niet kan wachten op deel 9 (daar is de schrijfster mee bezig en je kunt al stukjes op haar website lezen), kun je ook nog 3 boeken over Lord John lezen. Zelfde verhaal maar vanuit zijn oogpunt (ik heb ze zelf nog niet gelezen, na 9 dikke boeken, wilde even wat anders lezen)
Door hannabelgje
#3146285
Elvira schreef: Als je niet kan wachten op deel 9 (daar is de schrijfster mee bezig en je kunt al stukjes op haar website lezen), kun je ook nog 3 boeken over Lord John lezen. Zelfde verhaal maar vanuit zijn oogpunt (ik heb ze zelf nog niet gelezen, na 9 dikke boeken, wilde even wat anders lezen)
Gaat dat over John Grey?
Door M@rina
#3146391
Ik heb net het Rosie project uit van Greame Simsion. Heerlijk boek:

De autistische Don Tillman doceert genetica aan de universiteit. Hij is superintelligent, kan geweldig koken en is op zoek naar een vrouw. Door zijn sociale onhandigheid is hij echter nooit verder gekomen dan een eerste date. Met behulp van een zestien pagina’s tellende vragenlijst hoopt hij zijn perfecte partner te vinden.

Dan komt Rosie Jarman in zijn leven: verre van perfect, maar wel intelligent en mooi. En ze is ook op zoek naar haar biologische vader – een zoektocht waar Don haar misschien bij zou kunnen helpen.
Door TomsBorders
#3146462
M@rina schreef: Ik heb net het Rosie project uit van Greame Simsion. Heerlijk boek:

De autistische Don Tillman doceert genetica aan de universiteit. Hij is superintelligent, kan geweldig koken en is op zoek naar een vrouw. Door zijn sociale onhandigheid is hij echter nooit verder gekomen dan een eerste date. Met behulp van een zestien pagina’s tellende vragenlijst hoopt hij zijn perfecte partner te vinden.

Dan komt Rosie Jarman in zijn leven: verre van perfect, maar wel intelligent en mooi. En ze is ook op zoek naar haar biologische vader – een zoektocht waar Don haar misschien bij zou kunnen helpen.
geweldig boek is het, heb je The Rosie Effect ook alvast besteld?
Door Borke
#3146472
lauraV schreef: paaz -mirte v/d meer
Ik zag haar laatst op tv bij Paul Witteman en ik vind dat echt een vervelende man.
Zij pakte hem helemaal in, ik vond het geweldig, wat een humor en wijsheid bij deze jonge vrouw.
Wat een relisme en levenslust en dat voor iemand in haar situatie!

Hoe is het boek, hoe ver ben je?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door