Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3137575
Boeffie Blafmans schreef: De hollandse herder 1920:
Afbeelding
En Taiga 2015, niet geshowd, maar zou het daar goed doen:
Afbeelding
Er zijn verschillende typen HH's eerste helft 1900, en allemaal zie ik ze nog terug. Er is ook een nieuw 'type', waarin nieuw bloed uit het werkende herderbestand is gekruist. Een enkeling daarvan is nog echt rastypisch, maar de meesten, waaronder mijn reu, niet. Wel hebben die op gebied van karakter, vind ik, iets positiefs bij te dragen.
Hier zie ik zo goed als geen verschil.
#3137581
Lizzy schreef: Nou ehhh.... Zelfs Stevie Wonder kan het verschil natuurlijk zien. Ik moet zeggen dat ik toch weer af en toe een Bull Terrier zie met een redelijk normaal hoofd en ook wat slanker dan wat hier getoond is. Maar ik zou nu wel graag een foto van jouw Liz willen zien ter vergelijk!
Dit was onze Liz :smitten:
Afbeelding
Afbeelding
#3137585
Radja schreef: Oke,ga het toch vragen! Waar halen jullie die foto's vandaan? na vrij lang zoeken nog steeds niets gevonden over duitse staande langhaar
Ohw, zulke mooie, fantastische honden! Ik heb het nooit aangedurfd, en ga het ook nooit aandurven, maar in een volgend leven! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden :)
#3137590
Boeffie Blafmans schreef: Ohw ja, Liz eh... hoe zeg je dat netjes over een ras dat je niet mooi vindt :P
  :biggrin2: Ik vind ze ook niet uitblinken in schoonheid  ;D

Boeffie Blafmans schreef: valt heel erg mee zeg! :-* Vooral ook haar lichaam is mooi slank!
Lizzy schreef: Ik zie wat je bedoeld! Zij komt veel dichter bij de oorspronkelijke Bull Terrier. Prachtig :-*
O0 Thnx beiden!
#3137600
Boeffie Blafmans schreef: Radja, hier is een database, wel kleine fotootjes, maar als je op de namen van de honden zoekt, kun je misschien ook een paar grotere foto's vinden :) http://www.germanlonghair.com/details.php?id=2742

Ohw ja, Liz eh... hoe zeg je dat netjes over een ras dat je niet mooi vindt :P valt heel erg mee zeg! :-* Vooral ook haar lichaam is mooi slank!

Dank je, wow, ben hier blij mee! :-*
#3137602
Inge en Bono schreef: Afbeelding
Afbeeldingaha Dian, die foto wilde ik net aanhalen van de bull terrier  ;D Heel veel bull terrierfokkers roepen dat de bt niet veel veranderd is sindsde oorsprong.
Nou..... als je het verschil niet ziet tussen deze 2, dan moet er misschien toch ff een brilletje aanschaffen  :biggrin2:

Zowel Liz, als Luna en onze Pummeke nu hebben niet zo'n overdreven downface; dat is niet toevallig ;) ik vind het niet mooi. Het gewicht ga ik het maar niet over hebben  :-X
Lizje werd mager genoemd, deed het niet best tijdens show....
Die oude foto is echt mooi!
Vroeger vond ik bt echt niet mooi, maar in de loop der jaren ben ik stiekem een beetje verliefd geworden. Voornamelijk door het karakter denk ik.

Maar als ik dan die oude foto zie vind ik dat toch echt veel mooier.

Interessant om te zien al die oude foto's.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door