Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3137489
de Meiden schreef: Geweldig hoor, 15 jaar gefeliciteerd !
Vond ze het wat... het zingen?
Ik heb heeeel mooi gezongen. Ik had verwacht dat de andere honden mee zouden zingen, maar dat hebben ze niet gedaan. Gelukkig heb ik geen buren
Door Ruisje
#3138571
Een beetje aan de late kant, maar alsnog gefeliciteerd met Plukkie! :birthday:
Vijftien jaar en nog gezond in lijf en leden is zeker een verjaardagslied waart! :D
Op naar de 16 Plukkie!!
Door Anne in Zweden
#3138574
Lida. S schreef: Ik heb heeeel mooi gezongen. Ik had verwacht dat de andere honden mee zouden zingen, maar dat hebben ze niet gedaan. Gelukkig heb ik geen buren
Geluiden dragen natuurlijk wel heel ver, over die uitgestrekte Grunnegse akkers daar bij jou... :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#3138615
Gefeliciteerd, wat een mooie leeftijd en fijn dat ze nog gezond en actief is , op maar de 16!!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3138667
Lida. S schreef: Ik heb heeeel mooi gezongen. Ik had verwacht dat de andere honden mee zouden zingen, maar dat hebben ze niet gedaan. Gelukkig heb ik geen buren
hahahaha nog gefeliciteerd!
Door Esther Q
#3138729
Lida. S schreef: Vandaag is mijn kleine Plukkie (dwergteckel) 15 jaar geworden. Ze is gezond, actief, levendig, eet goed (barf) en kijkt nog steeds heel pienter uit haar kraaloogjes. Ze krijgt geen 'feestje', daar houdt ze niet van. Knuffelen vindt ze maar niets (het is een echte teckel) en extra eten lijkt me niet goed voor een hondje van ruim 4 kg, maar ik heb wel een liedje voor haar gezongen. Op naar de 16.
:biggrin2: Wat een fantastische staat voor die leeftijd zeg! Gefeliciteerd :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3138743
Gefeliciteerd met de jarige Pluk :D Ik had je graag willen horen zingen  :biggrin2:
Hopelijk gaat Plukkie nog heeeeel veel jaartjes mee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door