Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3135968
Mijati schreef: Lekker dan, zo'n onervaren "leidinggevende" begrijpt haar eigen personeel niet eens. Tijd om eerst maar eens gewoon ervaring op te gaan doen als vakkenvuller, daarna als kassamedewerker en heel misschien servicebaliemedewerker en dan is ze misschien wel ver genoeg om leiding te geven aan een groep kassamedewerkers.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
En Lil, ik hoop voor jou papa dat dit snel opgelost wordt. Wat een stelletje mafjoekels om zo'n heer in een scootmobiel een winkelverbod op te leggen  >:(  Want hoe je het ook went of keert, de fout blijft hier bij de 'bedrijfsleidster' liggen lijkt me.
Door Lil
#3136972
nanna schreef: Shirley belachelijk hoe ze daar reageren is het al opgelost??
Ow ja sorry niet meer ge-update. Volgens pa was alles netjes opgelost.

Schijnt ook een soort overmacht geweest te zijn dat er zieken waren of vertraging of zo en dat meisje opeens de hoogste in rang was. Maar dat praatte het gedrag niet goed of zo iets. Nah als pa tevreden is, dan zal het wel ok zijn. Ik hoor deze week wel van hem precies hoe en wat.
Door nanna
#3137293
Gelukkig want dat er iets nie klopte was wel duidelijk kan me er ook niets bij voorstellen bij jou vader triest dat iemand op die leeftijd zo iets moet meemaken door zo'n jong ding :bigarmhug:voor je vader :)
Door Lil
#3137334
nanna schreef: Gelukkig want dat er iets nie klopte was wel duidelijk kan me er ook niets bij voorstellen bij jou vader triest dat iemand op die leeftijd zo iets moet meemaken door zo'n jong ding :bigarmhug:voor je vader :)
Dank je. Hij geeft hem kennende gegarandeerd een hele dikke knuffel terug. Ja dit was net zo duidelijk fout als toen ik mijn eerste woz aanslag van ruim een miljoen euro kreeg. Daar was ook niet veel moeite voor nodig om te overtuigen dat het verkeerd was.
Door ywa100
#3137472
Schandalig, dat het gebeurd is!
Gelukkig is het naar tevredenheid opgelost.
Helaas maakt men vaak gebruik van goedkope, onervaren krachten en dan gebeuren dit soort dingen. :(  Waar was die AH? ( Hier ook een Limburgse Amsterdamse of andersom ;) )

Groetjes,
Yvonne
Laatst gewijzigd door ywa100 op vr 24 jul 2015, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3137672
Nadia schreef: Kan je pa de boodschappen daar blijven doen? AH in Sittard is trouwens tot 22 open ;)
Als het is opgelost wel ja ;)

Sittard is voor hem echt niet bereikbaar. Ja zo'n kleintje die niet lang open is. Maar die grote is veel te ver weg om met de accu te kunnen doen. Zou hij meer dan 1 uur enkele reistijd hebben en dan nog door de winkel. Wel gek he ik heb de grootste appie van Nl, maar de openingstijden zijn best kort voor wat andere vestigingen hebben. Nou ja wie weet wat de verbouwing van het grote winkelcentrum doet.
Door Nadia
#3137707
Zeg ook niet dat hij daar naar toe moet :p jij zei, ik weet in de weide omtrek geen AH tot 22 open. Dus geef ik aan welke wel open is :)
Door Lil
#3137718
Nadia schreef: Zeg ook niet dat hij daar naar toe moet :p jij zei, ik weet in de weide omtrek geen AH tot 22 open. Dus geef ik aan welke wel open is :)
In Zitterd dus. Grappig ja die zie ik vanuit de langsreidende trein liggen, maar dat is de enige waar ik nog nooit in ben geweest.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door