Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door marina
#3136646
Lil schreef: Welkom bij de club.
Haha tnx! Zo mooi geprijst kon het niet laten.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
Door Lil
#3136830
marina schreef: Haha tnx! Zo mooi geprijst kon het niet laten.

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk
Zo verging het mij ook. Gelukkig geen spijt! Heb mijn brood ook al erin gebakken. Aangezien ik alleen beschik over een combimagnetron en niet over een vaste oven, is dit wel heel handig. Ik overweeg om hem de eerst volgende vakantie mee te slepen  :-[ :-[ :-[ (die huisjes hebben zelden een echte oven of combimagnetron en nog zeldzamer een frituse).
Door san :)
#3136841
Ik heb em binnen. Vind het in en uitschuiven van t mandje alleen nog een monnikenwerkje en krijg t gevoel dat ik t handvat zo in mn handen heb. Of is dat wennen? Je moet en echt door een palletje heen trekken. Heb de supercrunch frietjes klaarliggen en kroketjes


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3136849
san :) schreef: Ik heb em binnen. Vind het in en uitschuiven van t mandje alleen nog een monnikenwerkje en krijg t gevoel dat ik t handvat zo in mn handen heb. Of is dat wennen? Je moet en echt door een palletje heen trekken. Heb de supercrunch frietjes klaarliggen en kroketjes


Sent from my iPhone using Tapatalk
Heb je de Philips of princess?
Bij de princess moet je de bak tegen de bovenkant houden en dan erin schuiven.
Mijn logica was tegen de onderkant en dan gaat het zeker niet soepelAfbeelding
Door san :)
#3136856
yara2013 schreef: Heb je de Philips of princess?
Bij de princess moet je de bak tegen de bovenkant houden en dan erin schuiven.
Mijn logica was tegen de onderkant en dan gaat het zeker niet soepelAfbeelding
De princess. Ja ben nog even zoekende wat t soepelste gaat. Je moet em wel even door wat weerstand heen duwen t laatste stukje terug erin.  En dat voelt dan nog wat stroef. Jij hebt ook de princess? Hoenlang en bevalt ie?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3136862
Ik heb idd ook de princess. Als je de bak goed tegen de bovenkant van de opening houdt hoort ie er zonder problemen in te schuiven.

Ik heb m nu ff ruim een maand en het bevalt zeker.
Wij hebben een combi magnetron en daarvan is de ovenfunctie niet geweldig. Dus als oven is het hier ook een uitkomst.

En verder is het voornamelijk de vervanger van de frituurpan. Dat bevalt helemaal goed door het (niet hoeven) schoonmaken.
Mandje in de vaatwasser en klaar
Door san :)
#3136878
Wij hebben op zich een goede oven die we ook vaak voor broodjes, pizza en soms ovenschotel of hartige taart gebruiken. De aerofryer zal vooral als frituur worden gebruikt of voor gegrilde groente (wil ik proberen). Net de crunch oven frites van aviko erin gehad. Was lekker moet ik zeggen. Frikadellen iets minder en de kroketjes eigenlijk wel weer heel lekker.
Nu viel me tijdens t gebruik wel op dat de thermostaatknop bleef branden terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat ie aan en uit moet schieten. Ik heb ook de blokker aanbieding (die nu uitverkocht is zag ik net) en dat is de analoge.
Heb jij wel eens op die thermostaat gelet? Frietjes kwamen er overigens wel goed uit en er zit oververhitting beveiliging op dus zal uiteindelijk wel meevallen al viel t me wel op


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Lil
#3136881
Vanaf de eerste seconde gaat mijn princess zeer gemakkelijk open en dicht. Ben ik gewoon handig of heb ik geluk?
Door marina
#3136937
De mijne gaat ik heel eenvoudig open.
Vandaag brood geroosterd, vissticks, zoete aardappel friet en falafe l erin gemaakt.zeker een blijvertje hier!
Door san :)
#3136940
Crunch frietjes waren ook lekker. Gegrilde groente ben ik ook wel benieuwd naar


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3136965
Weet iemand wat eigenlijk het verschil is tussen de Phillips airfryer xl en de Princess Aerofryer xl, behalve dan de prijs?
Door Lil
#3136973
Doranto schreef: Weet iemand wat eigenlijk het verschil is tussen de Phillips airfryer xl en de Princess Aerofryer xl, behalve dan de prijs?
Precies niet. Ik heb ze eens vergeleken nav de dozen die in de winkel stonden en ik zag niet zo heel veel verschil.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3136975
Ik zie dat de Princess bij Blokker niet meer leverbaar is. Bij de Bodyenfitshop staat hij trouwens voor 99,90. Een heel stuk voordeliger dus dan de Philips. Als er dan geen tot weinig verschil is, is de keuze niet zo moeilijk denk ik.
Nu manlief nog om krijgen  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door