Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3133993
Jump schreef: Volgens de gebruiksaanwijzing kan alles erin, ook bakken
vissticks gingen al goed  :D
Hij is nu zelfs in de aanbieding voor €69.95 zie ik
Waar zie jij hem voor €69,95 Ik denk dat dat de Princess is.
En ik zou de XL wel willen denk ik.
Met 4 volwassenen lijkt mij de gewone te klein.

Hoelang duurt diepvriespatat eigenlijk?
Door Lil
#3134043
Jump schreef: Volgens de gebruiksaanwijzing kan alles erin, ook bakken
vissticks gingen al goed  :D
Hij is nu zelfs in de aanbieding voor  €69.95 zie ik
ow wordt er hebberig van.  :biggrin2:
Door Roef & Hidde
#3134107
ik heb de airfryer XL en wil echt niet meer zonder!  :)
van de week nog heerlijke hartige mufins gemaakt en dat was binnen een half uur klaar(van start beslag maken tot aan tafel)
20 mufins en een kop soep. de mufins die over waren logeren nu in de vriezer.
kinders blij want patat mag nu 1 x per week  :biggrin2:

wel vind ik het behorlijk kunnen roken als je vleesjes bakt in dit ding,maar als ik bv kippebouten er in bak dan zet ik hem in de garage.
Door Jump
#3134108
Thea schreef: Waar zie jij hem voor €69,95 Ik denk dat dat de Princess is.
En ik zou de XL wel willen denk ik.
Met 4 volwassenen lijkt mij de gewone te klein.

Hoelang duurt diepvriespatat eigenlijk?
Blokker.Het is de Princess Aerofryer XL

Diepvries aardappelpartjes duren ong 15 minuten, dus ik schat friet ook zoiets, je kunt het idd vergelijken met een oven.
Laatst gewijzigd door Jump op di 14 jul 2015, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaylie
#3134164
Ik heb allang niet meer gereageerd.


Ik heb een airfryer en ik zou geen ander apparaat meer willen heb er zelfs een heel klein beetje spijt van dat ik niet meteen de xl heb gepakt
Mijn darmen reageren vaak heftig op  vettiger eten en dankzij de airfryer kan ik minder vet eten. Ik bereid er vlees en aardappelen sowieso in en de groente kijk ik meestal wat ik als groente wil en ik bereid er de snackjes in en er kan nog veel meer in maar ik ben nog druk met het uitzoeken hoe alles werkt.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3134382
keetje schreef: Zit ik nu te bedenken, ik heb er ook zo een met een draaiding erin, als ik nu dat draaiding er gewoon niet inzet, dan zou een cake misschien wel kunnen?
Misschien een cake bakken in een tulband vorm?
Gebruikersavatar
Door winni
#3134522
M'n diepvriesfriet doe ik in de oven op een bakpapier, leg er een loempia'tje naast  en dit duurt incl.voorverwarmen 30min. Dus wat is mijn voordeel als ik zo'n airfryer aan zou schaffen?
Door Mowgli
#3134695
winni schreef: M'n diepvriesfriet doe ik in de oven op een bakpapier, leg er een loempia'tje naast  en dit duurt incl.voorverwarmen 30min. Dus wat is mijn voordeel als ik zo'n airfryer aan zou schaffen?
Dat ie minder stroom verbruikt dan een oven?
Door keetje
#3134707
Maar kan daar dan, ik zeg maar, de frites samen met het loempiaatje in?

Mijn actifryer is toch wel wat beperkt en als ik dan lees van een cake etc, en kroketjes die dan lekker zouden zijn dan overweeg ik misschien ook wel de aankoop van zo;n ander ding.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3134726
Mowgli schreef: Dat ie minder stroom verbruikt dan een oven?
En misschien een wat gelijkmatiger gekleurd en wat knapperiger resultaat geeft?
Door BlissSpirit
#3134749
Doranto schreef: En misschien een wat gelijkmatiger gekleurd en wat knapperiger resultaat geeft?
Ja klopt, ik heb nog nooit frietjes uit de oven gehad die ik lekker vond en uit de fryer wel.
Hetelucht kan bij de fryer rondom komen en op bakpapier in de oven niet.

En ja hoor, de loempia kan erbij in.
Door keetje
#3134859
Ik word er knap hebberig van, zo'n XL ding dan. Maar ik zie de prijzen nogal uiteenlopen? Van 177 euries tot over de 200?? Dat gaat hem dus (voorlopig nog even) niet worden. Ik spaar driftig door!  :)
Door zurca
#3134869
>:( >:( Nou wil ik ook zo'n ding....  :biggrin2:

Ik gebruik hier de oven voor de ovenfrietjes, gaat prima alleen met warm weer wordt het allemaal zo warmpjes in de (inimini)keuken. Plus ik wil mijn frietjes gelijkmatig bruin en sta dus frietje voor frietje om te draaien (ben gelukkig geen grote eter :P ) Nou dan lijkt zo'n airfryer me wel wat. Lijkt me ook leuk en handig om andere dingen in te bereiden.
Maar hier ook, nog even sparen ;)
Gebruikersavatar
Door winni
#3134871
Doranto schreef: En misschien een wat gelijkmatiger gekleurd en wat knapperiger resultaat geeft?
Nee, mijn frites etc. worden prachtig bruin én knapperig in m'n oven.
Ik houd het dus bij m'n oven voor die ene keer per week. Scheelt nog ruimte ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door