Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3133613
Oh Isje en Ro, wat waanzinnig spannend weer!
Super trouwens dat Tjerk zo is aangekomen.

Die oogkasreconstructie is vast iets wat hij zelf ook graag wil, als hij dan toch 'onder zeil' moet?
Natuurlijk ga ik heel hard voor jullie duimen, ik kijk uit naar jullie updates!
:-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#3133615
super dat hij weer voor een operatie mag waardoor hij hopelijk goed doorheen komt!! We duimen voor jullie en bidden voor jullie dat de operatie wordt wat jullie ervan verwachten........ Allemaal heel spannend......... Heel veel sterkte voor zowel Tjerk als jullie.......... :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3133619
Duimen draaien super hard voor jullie. Super dat er ook een bed voor jou is. Dan kun je bij Tjerk zijn die dat nodig heeft en anders was dat denk ik niet mogelijk geweest. We denken aan jullie allemaal.
Door pallas
#3133621
Borke schreef: Oh Isje en Ro, wat waanzinnig spannend weer!
Super trouwens dat Tjerk zo is aangekomen.

Die oogkasreconstructie is vast iets wat hij zelf ook graag wil, als hij dan toch 'onder zeil' moet?
Natuurlijk ga ik heel hard voor jullie duimen, ik kijk uit naar jullie updates!
:-*
de oogkas reconstructie is ook gewoon nodig. Het oog heeft bijna geen steun, het gaat dus om de inwendige oogkas.
De enige optie was om dat nu ook te doen. Wat het effect op de positie van het oog zal zijn is niet goed in te schatten. Dat deel zal pas op de ok bekeken worden. Vandaar dat er ook een speciaalteam is van neurochirurg, aangezicht cq kaakchirurg en oogchirurg. Allemaal weer met de bijpassende ok assistentes. Drukke boel dus.
Door pallas
#3133624
kira schreef: Duimen draaien super hard voor jullie. Super dat er ook een bed voor jou is. Dan kun je bij Tjerk zijn die dat nodig heeft en anders was dat denk ik niet mogelijk geweest. We denken aan jullie allemaal.
Ik zag er ook behoorlijk tegen op want zolang kan ik nog niet zitten. Nu er ook een bed voor mij is valt die last al weg. Ben er ook heel blij mee :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3133628
Hier duim ik ook mee!

Ik heb zelf ook diverse reconstructie operaties gehad, waaronder die van mijn oogkas. Is bij mij destijds helemaal goed gegaan!
Ze kunnen echt verbluffende dingen als het om reconstructie gaat.

Sterkte voor en met Tjerk. Ik ken hem niet, maar zet hem op!
Door sella
#3133637
Sterkte voor Tjerk en een voorspoedige ingreep.
Fijn dat er een bed is voor je. Scheelt fysiek een heleboel voor je en kan je er toch zijn voor je vent(je).
Wij zullen duimen voor een goed verlopende ingreep en een voorspoedig verlopend herstel.
Super dat hij 25 kg zwaarder is geworden, dat betekend ook dat hij zich  beter voelt en zo gaat hij zo sterk mogelijk de ok op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door