Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3132003
Monique77 schreef: Geen ervaring met de DA die jij noemt, maar wel met een andere in Delft :

http://www.dierenkliniekdelftcentrum.nl/

Helaas is onze lievelingsdierenarts weg, maar Jacob is ook erg fijn !
Beetje ADHD, maar staat wel open voor eigen meningen, staat niet negatief tegenover BARF en veel kennis  :)
Volgens mij gaat ze daar al jaren naar toe, Jacob is toch die DA die een beetje slist? Die zit aan de andere kant van Delft en omdat ze geen auto meer ter beschikking heeft zoekt ze iets anders, Kalverbos zit bij haar om de hoek en daar kan ze bij wijze van lopend naar toe.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 07 jul 2015, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Vivianneb
#3132316
Ik zit daar en ik vind het echt een hele fijne da :)
Ik zat eerst bij Delft Centrum maar ik werd een beetje kriegel van de wisselende da's en daarbij moest ik me steeds verdedigen over vers.. bij het kalverbos heb ik een keer laten merken dat ik wist waar ik het over had en toen zei de da "ah ik weet genoeg, ik heb er geen verstand van maar jij duidelijk wel en daar hou ik wel van"
Ze zijn eigenlijk tot nu toe altijd goed bereikbaar, kan ze ook altijd bellen voor advies zonder dat er meteen een prijskaartje aan hangt en ze leggen alles heel goed uit.
Door miik
#3132342
Ik vind Kalverbos ook prima.
Als er echt dingen zijn neem ik graag contact op met Jyoti of Tannetje.... maar voor de gewone dingen is deze praktijk prima ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door