Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3131813
Anne in Duitsland schreef: Wees blij dat de klep niet open staat. Had je nog een leuk printje aan kunnen overhouden! :biggrin2:
Maar die klep moest wel weer open om iets te scannen. Gnagnagna. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3131836
Oh gezellig he, zo'n kat die er altijd bij komt zitten.  :) 
Dat maakt het werken toch een stuk aangenamer? Of dat vond ik toch.  Cuzco een beetje verder in een mandje op het bureel, Kleintje vastgeplakt op mijn schoot en Luis die af en toe eens voorbij kwam voor een aai.  Zo studeerde ik vroeger wel. 
Ik vind alles prima, zelfs als ze in volle rui letterlijk onder mijn neus door over het bureel kwamen heen en weer lopen met hun staart in de lucht zodat mijn snoet vol haar kwam te hangen...  :smitten:  gevolg:  proest proest, maar zo'n schatjes...  :-*

En hoe warmer hoe beter, vinden de katten hier ook.
Met een hittegolf, wanneer de zon er pal op zit,  moet je toch in de veranda gaan liggen...  ::) :-X  Hoe ze het uithouden, ik begrijp het niet, maar ja, ze kiezen het zelf maar...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3131864
Het wordt alleen minder handig wanneer ze, zoals dinky, continu op het toetsenbord van laptop loopt  ;D
Dan doet liza het maar bescheiden ;-)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3131889
dinky89 schreef: Het wordt alleen minder handig wanneer ze, zoals dinky, continu op het toetsenbord van laptop loopt  ;D
Dan doet liza het maar bescheiden ;-)
Liza geeft je laptop gewoon kopjes en als ze het doet, doet ze het met overtuiging :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3131890
Mini's 3-tal schreef: Liza geeft je laptop gewoon kopjes en als ze het doet, doet ze het met overtuiging :biggrin2:
Dat doet Kleintje ook! :) 
Over het toetsenbord lopen mogen ze niet.  Ben ik niet zo voor...  :P
Door Mowgli
#3132046
dinky89 schreef: Het wordt alleen minder handig wanneer ze, zoals dinky, continu op het toetsenbord van laptop loopt  ;D
Dat doet Mowgli ook graag. Hij gaat er ook graag op liggen. Zo heeft hij toen hij nog een klein Mowglietje was de Twitteaccount van mijn schatzi weten te blokkeren wegens spammen. Mijn Schatzi had vergeten zijn Tweetdeck te sluiten en is weggegaan. Mowgli is lekker op het toetsenbord gaan liggen en bij iedere beweging heeft hij tweets het www ingestuurd:

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door