Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3130578
Ik eet alleen ijs als het erg warm is. Als het om verpakt ijs uit de fabriek gaat, maak je mij het meest blij met een raketje.
Maar ijs van een echte Italiaanse ijssalon is het lekkerst. En dan het liefst fruitig ijs, of yoghurt ijs. De andere soorten zijn te zoet en te zoet is bah! We hebben vorig jaar in de buurt een ijssalon ontdekt, die hebben overheerlijk schapenkaasijs met pompoenpittenolie, aardbeienijs en heerlijke bosbessenijs. Dus als we een "ijsje" halen, dan neem ik altijd een hoorntje met deze 3 soorten.
Door Borke
#3130658
Lizzy schreef: En van de stress eet je ze dan maar allemaal op :biggrin2:
Ja precies en van de stress krijg ik het warm en dan zoek ik verkoeling in een ijsje, dan is het ijs op...  het is een cirkel waar ik niet meer uit kom...

Wat kan ik hier aan doen... :D
Door Lizzy
#3130667
Borke schreef: Ja precies en van de stress krijg ik het warm en dan zoek ik verkoeling in een ijsje, dan is het ijs op...  het is een cirkel waar ik niet meer uit kom...

Wat kan ik hier aan doen... :D
Gewoon 1 grote Magnum kopen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3130721
Borke schreef: Ja precies en van de stress krijg ik het warm en dan zoek ik verkoeling in een ijsje, dan is het ijs op...  het is een cirkel waar ik niet meer uit kom...

Wat kan ik hier aan doen... :D
Ik ken wel een coach die bij jou in de buurt woont...  ::)

Maar of-t-ie ook dit soort zaken kan behappen (hé, leuke woordspeling!), dat weet ik niet  :P
Door Lil
#3130739
Alles, zolang het maar geen waterijs of sorbet is, dat is geen ijs  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nu voor het eerst van de Ben en Jerry's (die is echt wel favo) de peanut butter cup. Boh wat is die lekker!
Door san :)
#3130765
Lil schreef: Alles, zolang het maar geen waterijs of sorbet is, dat is geen ijs  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nu voor het eerst van de Ben en Jerry's (die is echt wel favo) de peanut butter cup. Boh wat is die lekker!
jaa die peanut buttercup  :P
Door Lil
#3130861
constance.blokzijl schreef: Ik had vandaag een collega jarig, die trakteerde op ijs! Conclusie de viennetta original vanille en de viannetta biscuit is ook heel lekker!
Ja heerlijk!  Biscuit is hier favo maar de normale smaakt prima.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3131260
Ronald schreef: Ben & Jerry's Baked Alaska... Maar die wordt niet meer gemaakt  :-[

Boerderij-ijs, op een boerderij in Skearnegoutum, La Venezia in Leeuwarden, ook niet te versmaden.
Oh ja, la venezia in Leeuwarden *jammie*
Goede herinneringen aan, vroeger vaak geweest
Door Irish
#3131265
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik moest net zo hard lachen bij de appie. Al het Professor Grunchnabel ijs was op, op 1 chocoversie na  :biggrin2:
Dankjewel BP'ers dat jullie die voor mij bewaard hebben  ;D ;D ;D ;D :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3131266
Eigenlijk was/ben ik wel blij dat alle Magnums bij Appie uitverkocht waren.  Alléén de Espresso lag er nog. Ik lust geen koffie, dus ik heb ze laten liggen waar ze lagen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door