Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3141035
cairodyn schreef: Hoeveel moet je nog afvallen dan voor ze je willen opereren? Heel veel sterkte
heeft hij niet gezegd. Inmiddels is er al 15 kg af, hoofdzakelijk vocht, wat ik hem ook gezegd heb (dat het vocht was)........ Ik moet mijn rugspieren sterker maken door zwemmen, hometrainer kon ik volgens hem ook wel........... al zijn we over dat laatste niet eens......... Mijn ha gaat nu contact opnemen met hem.............
#3141036
Is een ligfiets niet minder intensief? Of aangepast roeiapparaat? Ik heb toen met mijn enkel aangepast roeien gedaan was top voor mijn armen, bovenkant rug, mijn goede been en conditie. Hoop dat je snel zo veel lichter bent dat ze kunnen opereren zodat je daarna sneller en meer kunt afvallen en toch steeds fitter wordt.
#3144920
vanmiddag weer naar de neurochirurg geweest. Hij wil nu wel opereren, dat is zijn voorstel ieg aan de orthopedisch chirurg waar ik nu naartoe moet. Krijg nog een oproep, de beste man is op vakantie. Deze operatie doet de neurochirurg altijd samen met de orthopedisch chirurg.......... wordt toch wel spannend allemaal, maar zo kan het ook niet verder..........
#3145041
Dian schreef: vanmiddag weer naar de neurochirurg geweest. Hij wil nu wel opereren, dat is zijn voorstel ieg aan de orthopedisch chirurg waar ik nu naartoe moet. Krijg nog een oproep, de beste man is op vakantie. Deze operatie doet de neurochirurg altijd samen met de orthopedisch chirurg.......... wordt toch wel spannend allemaal, maar zo kan het ook niet verder..........
Ja, een operatie is wel spannend ja.... Maar goed, dit is inderdaad ook niks. Ben benieuwd wanneer het plaats gaat vinden!
#3145494
Borke schreef: Wat duurt het toch telkens weer lang...  :-*
de beste man is nog met vakantie en ja, hij is de enige met wie de neurochirurg samen de operatie uitvoert. Nu vind ik het nog redelijk snel vind ik. Het duurt nog 3,5 week, waarvan hij er zeker minimaal nog 1 van vakantie heeft. Als ik niet zelf had gebeld had ik zelfs kunnen wachten tot sint juttemis........  Als je ergens maar eerst een poot aan de trapper hebt, dan gaat het meestal wel vlugger. De verwijsbrief van de neurochirurg was al wel ingescand :P Toch al iets :P Ze konden het alleen niet lezen bij de afdeling orthopedie........ moest nog gaan uitleggen ook wat er ging gebeuren en waarom ik naar die specifieke chirurg moest :biggrin2: Ik moet dan sociaal netjes blijven, maar als ze dan vragen waarom, krijg ik heel erg de neiging om te zeggen daarom :biggrin2: Aan de ene kant nog een voordeel. 17 september komen ze vanuit de WMO voor een herindicatie voor huishoudelijke hulp, zal wel een brief aan de ha vragen, is natuurlijk wel iets wat behoorlijk mag meetellen. Ik kan nog geen vaatwasser uitruimen......... Even staan bij de gootsteen of om te koken is al te veel. Ben al een paar keer door de knieën gezakt om als ik bij het aanrecht stond, dan schoot het zo flijmscherp door mijn rug dat ik bang was om achterover te vallen en hoe kom je dan terecht? Dan maar kruipend naar de bank :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door