Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3136285
In feite heb ik bij Morgan het juiste dektijdstip bepaald. Haar loopsheid (dektijdstip) viel precies in het Pinksterweekend, dus dan valt er weinig bloed te prikken en uitslagen te verwachten. Ik ben uitgegaan van de 1e bloeddruppeltjes die ze achterliet. Heb daar 12 dagen bij gerekend en toen maar dekken. Het was een gok. Goed gegokt, want ze zal eind deze week een nestje krijgen.
Door Lizzy
#3136418
Zo doet de fokker van Biscuit het ook. Zij heeft maar 1 keer progesteron geprikt en dat was voor een KI met ingevroren sperma uit Europa (ze woont in de USA). En dat moest goed gaan, het laatste nest van de teef. Maar anders doet ze het op jouw manier. Maar ja goed, ik had dan voor l*l aan de Poolse grens gestaan want Bisq was pas op dag 18 dekrijp.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3136426
Lizzy schreef: Zo doet de fokker van Biscuit het ook. Zij heeft maar 1 keer progesteron geprikt en dat was voor een KI met ingevroren sperma uit Europa (ze woont in de USA). En dat moest goed gaan, het laatste nest van de teef. Maar anders doet ze het op jouw manier. Maar ja goed, ik had dan voor l*l aan de Poolse grens gestaan want Bisq was pas op dag 18 dekrijp.

Het is niet zo zeer mijn manier, maar door het Pinksterweekend had ik eigenlijk geen keus.
Door Lizzy
#3136458
*Lia* schreef:
Het is niet zo zeer mijn manier, maar door het Pinksterweekend had ik eigenlijk geen keus.

Ja nee, snap ik. Volgens mij doet Sleeuwijk trouwens ook gewoon progesteron prikken in dit soort weekenden! Volgens mij hebben ze dan 1 specifiek tijdstip op de dag waarop je langs kunt komen.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3138776
Lizzy schreef: Voor zaken rondom dracht is Sleeuwijk echt mijn favoriete kliniek hoor!

Ja, totdat ze ineens bij mijn Oraine (Duitse Herder) met een vreselijk lang buisje de vulva ingingen. Toen had is het wel gehad.
Door Lizzy
#3138831
Dat is een inwendig onderzoek. Samen met de progesteron waarde kunnen ze de beste voorspelling doen. Heel eerlijk gezegd?  Hebben ze dat bij Bisq 3 keer gedaan en 3 keer vond ze dat wel best. Ik vind Sleeuwijk op dat gebied nog steeds een van de beste van NL.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3138999
Lizzy schreef: Dat is een inwendig onderzoek. Samen met de progesteron waarde kunnen ze de beste voorspelling doen. Heel eerlijk gezegd? Hebben ze dat bij Bisq 3 keer gedaan en 3 keer vond ze dat wel best. Ik vind Sleeuwijk op dat gebied nog steeds een van de beste van NL.

Ja, dat snap ik ook wel ;D Het was gewoon om te kijken of ze geen kuurtje troep nodig had.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door