Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3126820
Intussen heeft het weer zich ook aangepast aan mijn humeur.
Heb het nieuw aangeschafte loopsetje maar weer in de kast gelegd.
Nu eens bedenken wat ik dan vandaag het beste kan gaan doen. Ga denk ik de badkamer maar soppen ofzo... Kan ik daar nog wat energie in kwijt. En misschien m'n racefiets een beurtje geven.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3126830
Gloeiende, gloeiend :rant:

Ik kan me voorstellen dat je hiervan over de zeik gaat. Vooral omdat het gewoon zinloos is. Slopen, alleen om het slopen. Je zou er bijna 380 voor op de carrosserie zetten.
Door inni
#3126853
Oeps, heb je al 's in de buurt rondgekeken of in de struiken? misschien zijn het gewoon vandalen ipv dieven. Kunnen jullie zomaar twee nieuwe platen laten maken? hier moet je één plaat van aankopen en een tweede met het jou toegewezen nr laten namaken. Hopelijk is je pech nu voor een tijdje op. Sterkte
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3126859
inni schreef: Oeps, heb je al 's in de buurt rondgekeken of in de struiken? misschien zijn het gewoon vandalen ipv dieven. Kunnen jullie zomaar twee nieuwe platen laten maken? hier moet je één plaat van aankopen en een tweede met het jou toegewezen nr laten namaken. Hopelijk is je pech nu voor een tijdje op. Sterkte
Je kunt bij bepaalde, RDW-erkende bedrijven een nieuwe set kentekenplaten laten maken. Dan moet je uiteraard wel je kentekenbewijs en legitimatie meebrengen. Je krijgt dan duplicaatplaten met een toevoeging er op. Dus zijn de originele platen gestolen, dan krijg je op je nieuwe platen een klein 1-tje boven het eerste streepje. Je moet ook aangifte doen en dan wordt in de registratie verwerkt dat de originele platen ongeldig zijn en dat alleen die met het 1-tje geldig zijn. Ik ben nu toe aan platen met een 3-tje boven het streepje.  :-X
Helaas zijn nieuwe platen hier nergens op zondag te regelen, dus kan ik vandaag niet de weg op. 
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3126867
Is klote ja en ik herken het helaas. Heb zelf al eens zitten denken aan dashcam... Maar ja zoveel geld uitgeven omdat een ander zijn tengels niet thuishoudt... :rant: :rant:
Ik vind vooral de machteloosheid een rukgevoel. Iemand kan zijn gang gaan omdat je auto aan de openbare weg staat...
Sterkte!
Door keetje
#3126874
Dat er maar gewoon iemand met zijn tengels aan jouw eigendommen zit en daarmee oa je humeur en je dag verpest.
Ik zou daar ook knap pissig om worden.
Door Ike
#3126979
Gatver Sonja wat een misbaksels toch dat soort gasten  :rant: :censored2:
Kan me voorstellen dat je daar pissig van wordt, gelukkig is deze zondag bijna om,
op naar een veel betere maandag  :-*
Door Lil
#3127058
Hope schreef: Hier zitten de platen erop met popnagels!
Ja, dat hebben ze bij mijn auto ook gedaan, maar denk niet dat dat heel erg effectief is.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door