Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3178178
Wat een tegenslagen zef, dikke narigheid :( heel veel sterkte en hopelijk weten ze de infectie snel te drukken zodat je weer verder kan werken aan je herstel. Hou je taai :-*
Door Ike
#3178203
Jeetje mina wat heb je een boel te verstouwen :'(
Heel veel sterkte en ik hoop dat die ontsteking onder de duim te krijgen is! :-* :-* :-*
Mijn duimen gaan daar voor in turbostand :duimen: :duimen: :duimen:
Door Mowgli
#3178388
Kanonne... Wat een tegenslagen zeg! Dapper dat je weer aan het werk bent gegaan, ik heb daar groot respect voor! Ik duim dat 2016 jouw jaar gaat worden :-*
Door - pien -
#3179709
Jeetje zeg, wat een tegenslag :-X
Heel veel sterkte!
Fijn dat je kunt werken en ik duim dat 2016 een véél beter jaar voor je wordt :-* :-* :-*
Door MillyMol
#3179882
Als ik lees waar je allemaal al doorheen bent gegaan vind ik dat je best mag klagen. Ik vind het überhaupt bewonderenswaardig dat je fulltime werkt
Het is nogal wat. Ik wens je toe dat er geen complicaties meer optreden en dat het herstel verder goed verloopt :flowers:
Door Thurin
#3262496
Inmiddels zijn we al weer een tijdje verder dus ook weer tijd voor een update-tje.

Mijn behandel plan is zo goed als klaar. Nu hoef ik nog maar 1 operatie te ondergaan en dat is een reconstructie.
Afgelopen week nog gesprekken gehad met de oncoloog en die was tevreden, moet wel nog 10 jaar lang medicatie slikken en heb behoorlijk last van oedeem in mijn arm maar als dat de prijs is die ik moet betalen en daardoor nog mag blijven leven dan vind ik het prima.

Ik ben inmiddels de tegenslagen alweer vergeten, werk fulltime, volg tussen de bedrijven door een HBO opleiding, ben ik druk bezig met het verliezen van de nodige kilo's en het opbouwen van mijn conditie en ondertussen geniet ik van het leven!

De hondjes doen ook nog steeds wat ze doen moeten en huppelen nog vrolijk rond.

Groetjes
Deborah
Door sella
#3262497
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
Fijn hoor gefeliciteerd!
Geniet lekker van het leven, dat heb je wel verdient na dat harde knokken.
Door Anne in Zweden
#3262501
Da's toevallig, ik dacht laatst nog aan je maar wist je forumnaam niet meer precies. Super om te lezen dat het naar omstandigheden goed met je gaat! Ga zo door!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door