Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124422
Nah, is niet zo spectaculair, hoor, Neally. Ik liep stage bij Nevis Range, een ski-oord in de buurt van Fort William, en Fort William bestond toen 200 of 300 jaar of zo. Ter gelegenheid daarvan was er een beurs georganiseerd, waar alle lokale bedrijven zichzelf mochten promoten. Omdat niemand van de medewerkers van Nevis Range zin had om de hele dag op die beurs te staan, kreeg ik als stagiair die taak toegewezen. De Queen en prins Philip waren die dag te gast op de beurs en deden een rondje langs alle stands, en iedereen die bij zo'n stand stond, mocht handjes met hen schudden. Toen baalden de medewerkers van Nevis Range wel, dat zij die kans gemist hadden. :biggrin2:

Ik heb zelfs het krantenartikel nog gevonden net! Dat blondje links ben ik.



Afbeelding
#3124423
Ik kwam als jochie met onze oppas regelmatig over de vloer bij Ernst Jansz, wij woonden in hetzelfde dorp.
Later op de middelbare school organiseerden ze altijd een eindexamenconcert voor en door alle examenkandidaten met het vak muziek, hier probeerde men altijd een bekendere muzikant, liefst met binding aan de regio of school voor te regelen. Daar heb ik toen Ernst voor benaderd en hij vond het leuk om op die avond een paar van zijn nieuwe (1998) liedjes te komen zingen. Toen eenmaal uitgelekt was dat het tieneridool uit de jaren tachtig mee kwam spelen op de repetities en uitvoeringen stonden alle leraressen na schooltijd te dralen en smoezen te verzinnen om nog even in de aula te moeten zijn waar ze Ernst Jansz dan konden zien. Vervolgens komt hij binnen ziet mij en schalt door de aula, Hee Jeroen, waar moet ik zijn?
(Klein Jeroentje voelde zich maar wat trots!)
:biggrin2:
Overigens heb ik dus als jochie de hele band Doe Maar met regelmaat ontmoet, is de bassist van Rowwen Heze een achterneef, ken ik de zanger Jack ook omdat hij iedere avond onder zijn veranda kan zitten die ik daar samen met mijn vader heb geplaatst, Frits Wester heb ik tijdens een studie ontmoet en gesproken, net als Jeroen Lathijnhouwers (ex RTL nieuws). Ook diverse sporters, vooral wielren en ATB heb ik meerdere malen mogen ontmoeten, net als de nestor van de vaderlandsche wielerjournalistiek, mag ik dit zeggen? Ja, dat mag ik zeggen, Mart Smeets, wie ik overigens nog eens flink pissig heb gemaakt door hem 20 minuten te laten wachten op mij na de start van de Amstel Gold Race in 2000! Hij wilde in zijn volgauto van de start naar de finish gebracht worden, alleen had ik net de Amstel boog op de weg laten zakken en kon hij er dus niet door voor ik deze had opgeruimd en aangezien meneer meteen begon te briesen dat ik plaats moest maken en dat anders zijn chauffeur over de boog zou rijden heb ik daar eerst de bus voorgezet en ben toen op mijn gemak, na een shaggie, de boog gaan opruimen.  :biggrin2:

Ook de gebroeders Muhren en Hans van Breukelen heb ik ontmoet en daar zouden ook foto's van zijn, ware het niet dat mijn vader vergeten was een rolletje in de camera te doen..... ::) ::)
#3124435
Eén van de 3 vlaamse K3tjes is de dochter van onze vrienden.......Op optredens kwamen we achter de schermen ook wel eens BN-ers tegen......raar om andere BV-ers en BN-ers te zien aanschuiven voor een foto en/of handtekening. Soms leuk soms oervervelend ;)
#3124443
Jaren gewerkt bij Free recordshop. Rudolf van Veen kwam regelmatig bij ons in de winkel, ook hebben we eens Bigbrother Ruud gehad die handtekeningen kwam uitdelen.
Ook nog even rondgelopen op hoofdkantoor, Hans Breukhoven en Connie, de mannen van Kane en Replay daar gezien.
Op een bedrijfsfeestje gesjanst met Xander de Buisonje (toen deed ie het nog met Wendy).

In Amsterdam ooit bijna tegen Chris Zegers en Winston Gerstanowitz  aangebotst. Op afstand Lebbis, Caroline Tensen en Jan Mulder gezien. Op de Parade staan kletsen met Kluun. Verder nog gekaart met Marc Marie Huijbregts.

oh ja, op school kwam er ooit de magic papercliptour (of zoiets) van radio 3. Ik mocht helpen en moest koffie en broodjes rondbrengen. Daar waren Marcel de Groot (zoon van), Guus Meeuwis, Montell Jordan en Kim Wilde. De eerste twee heel aardig, de andere twee super arrogant.
#3124444
Ik kom ze blijkbaar maar zelden tegen. Niet zo raar aangezien ik een groot deel van de namen die hier al genoemd worden niet eens herken  :biggrin2:

Wat kwamen we wel tegen......timoteef in een restaurant tijdens ons personeelhapje, eentje van gtst hier in de dierentuin (de vader van Noud, naam weet ik niet meer) en in de trimsalon in zundert had ik jaren een klant die me naderhand eens vertelde...herkende je me niet dan...had ooit in een band gezongen die ook nog aan het songfestival had meegedaan ook. Ik heb er ook gewoon geen oog voor blijkbaar.
#3124448
Ik minister luns . oeps dat is al lang geleden.Hij kwam een agenda bij mij kopen.

Verder die van tussen kunst en kitsch

Een van de EO maar die woont in de buurt  :)

Verder een keer heel vroeger toen zwom ze nog en ik was kind Erica Terpstra..
#3124454
Ik woonde vroeger vlakbij de platenzaak van Willy Alberti. Die stond zelf ook wel in zijn zaak hij kwam maar net boven de toonbank uit. Daar heb ik Hazes voor het eerst gezien ten tijde van zijn 1e hit eenzame kerst. Verder heb ik er best wel veel gezien in de loop der jaren. Oscar Harris, Kojak , Beatrix in Budapest waar ze in de jaren 80 op staatsbezoek was, Willem en Max toen ze een soort kennismakings- tournee door Nederland maakten, Jorritsma onze burgemeester, Ali B. komt hier regelmatig voetballen op de playground met zijn kinderen, Ron Brandsteder, Herman Brood, Joop van Zijl, Klaas Wilting, Ada Kok,  Clarence Seedorf, Glennis Grace, Jörgen Raymann, Martin Gaus, Alain Clarck, John Williams, Ad Visser en vast nog wel meer.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op za 13 jun 2015, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#3124461
Ow ja ow ja ow ja.... ik heb Willy ontmoet, hem de hand geschud en gepraat!!!!  :groupwave2:Ja ja! Ik heb er foto's van maar die liggen op mijn werk.


1997 en ik was voor mijn werk uitgezonden naar Bonaire. Ja, heel naar maar iemand moest het doen. Ik werkte 4 weken op een dagcentrum voor verstandelijke gehandicapten (fundacion pa guide persona debilidad). Tijdens mijn tweede week bracht Willem Alexander een bezoek aan Bonaire en ook aan het dagcentrum waar ik werkte. Hij kwam het verbouwde lokaal voor kaarsen maken openen. Na de opening stelde hij me wat vragen over de kwaliteit en niveau van het dagcentrum.  De makamba  (blanke) werd maar voorgetrokken vonden de Bonairianen.
#3124564
inge58 schreef: Afbeelding
Mieke L. schreef: Geer en ik  :biggrin2:
Afbeelding
Anne in Duitsland schreef: Ik heb zelfs het krantenartikel nog gevonden net! Dat blondje links ben ik.
Afbeelding

Jaaaaa, leuk!  :)


-Saskia- schreef: :o Oh jemig, was ik vergeten.

2006 ofzo... Tim, of Tom, of Tim ::)

Foto is gemaakt nét nadat ex-meneer Sas tegen hem zei: "Ze vindt je een enórme eikel, ga ff met haar op de foto?!"

;D

Afbeelding

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3124621
*Lia* schreef: Ik kon Frans Bauer wel eens tegen in zijn tuut.
Die stond een keer achter mij bij de kassa van de Aldi....en ik maar niet snappen waarom er mensen "onopvallendopvallend" foto's met mobieltjes stonden te nemen :biggrin2:
#3124690
Wij waren tijdje terug bij vrienden welke een klein circus hebben op bezoek torn ze in Leende stonden. Mijn oudste dochter en haar vriendin die ook mee was hadden al snel een bezoeker gezien die 'ze kenden' van YouTube.  In de pauze van de voorstelling waren ze zeker dat het JayJay Boske was en vroegen of ze met m op de foto mochten die ik moest maken .
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit gehoord had van hem Afbeelding 


Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door