Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124339
Ik heb in Schotland met foto en al in de krant gestaan terwijl ik queen Elizabeth de hand schud, mag dat ook?

En bij de WK zwemmen in Barcelona in 2003 heb ik gezellig even staan kletsen met Jacco Verhaeren (leuke vent!), nadat Pieter vd Hoogenband er niet in geslaagd was wereldkampioen te worden. Heb bij die gelegenheid ook een praatje kunnen maken met Alexander Popov (ook geen BN'er, maar wel lekker :biggrin2:) en twee keer een chagrijnige blik van Inge de Bruijn mogen ontvangen. ::)

O, en ik heb een keer in de taxi gezeten met Jetty Weels van Mai Tai (weet u nog, gij die in de jaren 80 tiener waren? ;D). We moesten allebei naar Duitsland met de trein maar strandden op station Venlo, wegens een aanrijding op het spoor. Omdat we geen zin hadden op het vervangende NS-vervoer te wachten, hebben we samen een taxi genomen. Pas toen we in de taxi zaten, herkende ik haar.  ::)

Frits Spits heb ik ooit geïnterviewd toen ik op de middelbare school zat, voor een opdracht voor Nederlands. Bij die gelegenheid ben ik ook Ad Visser tegengekomen. Ja lieve kijkbuissmartphonekinderen, dat waren toen nog A-listers... ;D
#3124345
Ja bij ons op de camping in hoek van Holland zat André Hazes met zijn vrouw Rachel en kinderen en John de wolf.
En in ons dorp zat sugarlee hooper op de camping  :biggrin2:

André Hazes was een geweldig aardige man. Altijd in voor een praatje.
John de wolf kon heel aardig zijn maar vaker was het een arrogante kwal  :-X
Sugarlee hooper was ook wel aardig maar had ook van die momenten dat ze haar eigen heel wat vond.
#3124358
In Haarlem kwam ik eens Tonny Eyk tegen in een boekenwinkel.
In de Ikea in Amsterdam hing ik op m'n karretje, was doodmoe na een hele middag shoppen, dus stond maar wat te staren, zag ik een best lange vrouw, zij draaide zich om en zei 'weet je het nu zeker?'  :-[ Bleek het Judith Bovenberg te zijn (van Loenatik, voor de VPRO-kijkers onder ons).
En een tijdje geleden Erik van der Hoff, die stond met z'n dochter bij de hoeslakens en dekbedovertrekken in de Ikea. 
En dan vergeet ik bijna nog de belangrijkste: bij een optreden van Herman Brood stonden wij (4 vriendinnen, rond de 20 jaar , heel lang geleden dus) vooraan, en toen Herman klaar was met optreden wenkte iemand dat wij ook naar 'achter' mochten. Wij wilden een handtekening dus daar gingen we naar z'n kleedkamer. Stonden we daar met ons doormiddengescheurde entreekaartje...Herman zei 'een handtekening? blijven jullie niet feesten?'  ;D Maar we kregen wel een handtekening. Die heeft jaaaren aan de muur gehangen, ik hoop dat ik 'm nog ergens op zolder heb....

O ja, en Candy Dulfer in Den Haag, in de Bijenkorf.

edit: aanvulling
Laatst gewijzigd door - pien - op za 13 jun 2015, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#3124363
ik kom oorspronkelijk uit Vlaardingen dus telt Bassie dan?(die dook echt overal op  :P)

Beatrix kwam ik per ongeluk in Rotterdam eens tegen.

Alex kieperde ons uit de uithof(schaatsbaan) omdat hij en Yvonne van Gennip wilden trainen  >:( en geen geld terug he terwijl we net binnen waren!

Jeroen Krabbe had/heeft een vakantie woning in de buurt waar mijn opa en oma woonden en kwam vaak hout kopen,of mijn oma even het hout in de auto kon laden..........die kende mijn oma dus duidelijk niet!  ;D stoere geëmancipeerde boerin die niks van fratsen moest weten en al was je de koningin her self dan nog hield ze haar hoofd koel  :biggrin2:

op de camping(iniminie ruralcampinkje) Birgitte Kaandorp

en een jaar later Rene Spierings(percossa) dat waren onze "buren"op de zelfde camping......wij hadden geen idee en onze kinderen en die van hem speelden samen en hebben een gezellige tijd gehad. later vertelde de campingeigenaar wie hij was...nog geen belletje rinkelen tot we thuis eens gingen googlen.  :D
#3124381
Regelmatig, en dan zeg ik ze heel amicaal gedag. Tot ik honderd meter verder tot de ontdekking kom dat ik hen wel, maar zij mij niet kennen.
Dan kijk ik om.  ;D
Het is al meerdere keren gebeurd dat die persoon dan ook om staat te kijken, met een grote glimlach, of 'het' kwartje bij mij gevallen is.    :-[

(en ik ben niet, ik zeg niet nieuwsgierig waarom jij de hand mocht schudden van Queen Elizabeth...@Anne-waarjenuookzit)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door