Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jara
#3124196
Nieuwe Ruiterweg is bekend. .Daar ligt Camping mooi Oavelte en reatriecentrum Hesselte aan.

Die plas op de foto's (de Genieput) tegenover de kazerne is officieel geen losloopterrein meer sinds 1 jaar nu ongeveer
Laatst gewijzigd door jara op za 13 jun 2015, 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jara
#3124202
05082011008:

05082011009:

Stukje achtertuin  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door jara op za 13 jun 2015, 02:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jara
#3124858
In Steenwijk en in Meppel zit een kringloop..Steenwijk zelfs meerdere (4 geloof ik) en is dichterbij vanuit Havelte
Door lianneke
#3124949
jara schreef: In Steenwijk en in Meppel zit een kringloop..Steenwijk zelfs meerdere (4 geloof ik) en is dichterbij vanuit Havelte
Mooi, dan mag zij daar in haar uppie naar toe, ga ik wel lekker wandelen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MerelsMommy
#3124959
Volgens mij is dat de genieput. Daar komt mijn zus altijd met haar paarden en hond.
Ik zal haar eens mailen met de vraag waar je, behalve daar, leuk kunt wandelen met je hond.

smulpaap schreef:

Wij zijn er ook eens op vakantie geweest , ik denk dat je deze plas bedoelt ?
Wij liepen o.a ook bij het oefenterrein
Wij kwamen weinig mensen en honden tegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door MerelsMommy
#3125302
Ben ik weer.
Dit schrijft mijn zus over de genieput (waar die foto genomen is) en omgeving Havelte:

De genieput ligt parallel aan de Van Helomaweg (N353); onverhard pad recht tegenover de ingang van de Johannes Post Kazerne (Johannes Postweg 7, 7973JB, Darp) in gaan, dan na ca 200m aan je rechterhand de genieput. Volop parkeerruimte daar.

Tsja, en de hond los. Mag volgens de officiële bordjes niet overal met de hond los. Ik neem mijn op urenlange ritten te paard in het ""Havelte-gebied"" altijd los mee. Wordt nooit aangesproken daarover. Vriendin van mij die hondjes heeft die echt jagen (stropen onophoudelijk door de bosjes met de neus aan de grond) is er wel eens een paar x op aangesproken. Tot nu toe alleen waarschuwingen. Dus als de hond netjes onder appel op het pad meeloopt denk ik dat er weinig problemen zijn.
Zou wel wegblijven van de hunebedden met losse hond. Ik kom daar ook niet, paarden ook verboden.......
Door lianneke
#3125309
Dankjewel , gaan we vinden! En hunebedden hebben we hier ook genoeg dus daar ben ik niet zo nieuwsgierig naar ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door