Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3123747
[quote="inni"]

Net als hier dus....vechtertjes....  de leerkrachten in het lager onderwijs en later ook in het secundaire beroepsonderwijs hebben haar wel een flinke duw gegeven door te zeggen dat "ze er niet moest aan beginnen want het zou haar toch nooit lukken"  :P  Met z'n achten uit hun 6de jaar zijn ze begonnen aan hun opleiding hbo5 verpleegkunde (3jaar). Alleen zij heeft in 1 lijn haar diploma gehaald. Zes anderen zijn gestopt, ééntje is nog bezig omdat ze ergens moest herkansen. De dochter krijgt nu haar resultaten van het tweede jaar A1 verpleegkunde (3jaar). Met kerstimis waren er nergens tekorten, stages gaan natuurlijk ook prima maar nu zullen er wel vakken randje, kantje zijn. Als dit jaar lukt is ze nog 1 jaar verwijderd van haar doel 'een opleiding spoed en intensieve zorgen' Ze heeft het zwaar maar met dat doel voor ogen gaat het haar lukken ;) En dan........geeft ze haar school de toelating om haar resultaten door te sturen naar haar school waar ze haar afraden om eraan te beginnen .;)
[/quote]
toppertje hoor!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3123797
[quote="Hope"]
Gefeliciteerd!

Wat was ik blij dat wij gewoon allemaal een tijd doorkregen waarop je gebeld werd, geslaagd of niet. Je wist gewoon dat je om 14.00 gebeld werd. Hoefde je tenminste niet de hele dag bij de telefoon te hangen  :)
[/quote]

Er staat mij bij dat ik niet eens thuis was en mijn moeder de telefoon heeft opgepakt ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3123907
[quote="Fenixjuh"]
Mijn broer en ik slaagden op dezelfde dag.. Ik werd als eerste gebeld, werd boos op die man dat-ie de lijn bezet hield, want dat ik geslaagd was, wist ik wel...  :P ::) :biggrin2:
[/quote]

Ik en mijn zusje idd ook op zelfde dag. Zij kon de ochtend gebeld worden en ik de middag. Belde tante de middag op om te vragen of we geslaagd waren. Mijn zusje en haar vriend schrokken meer van de telefoon dan ik  ;D moest raar gelopen zijn wilde ik niet geslaagd zijn
Door Mowgli
#3124475
Mini's 3-tal schreef: Er staat mij bij dat ik niet eens thuis was en mijn moeder de telefoon heeft opgepakt ::)
Wij zouden alleen gebeld worden als we gezakt waren. Ik ben expres de hele dag van huis weggeweest, omdat ik iedere keer dat de telefoon zou rinkelen gek zou worden. Ik was die dag met mijn vriendin 's morgens vroeg op school om in de eerste pauze met een vriendin te kletsen die een jaar was blijven zitten. Toen wij langs het tekenlokaal liepen, zag de tekenlerares mij door het raam en begon heel driftig ja knikkend en lachend haar duimen naar me op te steken, ik was geslaagd :) Ik was die lerares zo dankbaar! Bij mij hing het erom of ik was geslaagd of niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door