Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3141276
Ik heb roerbaknoodles gemaakt. Met spekjes die op moesten volgens mijn koelkast-inspectrice en paprika (m'n nieuwe verslaving).

Kan een mens teveel paprika eten? Nee toch?  ::)
Door Mowgli
#3141339
Ik had een rest koude nasi goreng op mijn werk. Zojuist een pasta salade gemaakt van spelt spirelli, blokjes tomaat, zwarte olijven, blokjes mozzarella, gesnipperde verse basilicum, olijfolie en witte balsamico azijn met een klein beetje knoflook. Deze kan lekker in de koelkast "trekken" tot ik morgen op mijn werk pauze heb.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3141427
Vandaag snijbiet uit eigen tuin met aardappeltjes uit eigen tuin/vuilniszak (dankje voor de tip -Annemarie-)
Alleen het blad met groenteboullion,knoflook,parmezaanse kaas en roomboter gestoofd.
Morgen de stelen van de snijbiet op z'n Spaans uit de oven. Lekker met tomaat,wortel,wijn,ui,knoflook,peterselie,kaas!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3141439
Shiitake!  ;D



En ik heb vanmorgen een courgette-limoen smoothie gemaakt, die was best lekker. Recept van Janneke Vreugdenhil: http://www.nrc.nl/koken/2015/08/04/jann ... smoothies/
Volgende keer laat ik de ahornsiroop achterwege, vind 'em best zoet. Nu eet ik ook bijna geen suiker meer, dus dan is het al snel (te) zoet. Yoghurt vervangen door kefir.
En ik maakte het met plakjes bevroren banaan die nog in de vriezer lagen. Lekker fris!
Al met al geslaagd.  :)
Door Lizzy
#3141551
Gekookte aardappel met bloemkool (ik ga de bloemkool koken in een sausje van ui, prei, tomaatjes en wat kruiden in de hoop dat ik het zo beter te nassen vind).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door